המטרה של חדרה לעונה הבאה: לצרף את החלוץ שלומי אזולאי

שלומי אזולאי
שלומי אזולאי | אריאל שלום

שחקן בית"ר ירושלים נמצא בראש רשימת הרכש של הקבוצה, גם יואב תומר מהפועל רעננה על הכוונת. במועדון אישרו: "אנסה ביקש 300 אלף דולר לעונה וזה לא בשבילנו". מחמאות לצעירים על אף ההפסד לנתניה

(גודל טקסט)

הפועל חדרה רשמה אתמול (חמישי) הפסד נוסף בפלייאוף התחתון, הפעם 2:1 למכבי נתניה אחרי שהיא הובילה עד הדקה ה-79, אבל בניגוד לתבוסה מול בני יהודה (5:0), הפעם יצאו אנשי חדרה מרוצים מהיכולת וההקרבה של השחקנים – בעיקר בשל העובדה ששיחקו כשעה בעשרה שחקנים. 

"הגענו למשחק הזה בהרכב חסר, איבדנו שחקן בכרטיס אדום ומול נתניה זה היה יותר מדי – ועדיין היינו קרובים לכבוש עוד שערים. השחקנים הצעירים הפתיעו ונראה שיש שלד טוב לעונה הבאה", אמרו בחדרה לאחר המשחק. במועדון גם הביעו ביקורת נגד השופט דרור כהן, שלטענתם שגה במספר שריקות ובעיקר התאכזבו כאשר הוסיף רק חמש דקות בסיום, וזאת על אף שהיו שתי פציעות קשות של שחקני נתניה שהובילו לעצירת המשחק לזמן ממושך.

בכל מקרה, בחדרה כבר חושבים על העונה הבאה ולספורט1 נודע כי בקבוצה סימנו מטרה אחת גדולה ועיקרית – צירופו של חלוץ בית"ר ירושלים, שלומי אזולאי. בשרון מבינים כי במהלך הקיץ הם ייפרדו מלוסיו, רועי זיקרי יחזור להפועל תל אביב ואילו אליאל פרץ נמצא במשא ומתן עם וולפסברגר האוסטרית, לכן הקבוצה זקוקה לחלוץ בכיר וכאמור אזולאי הוא מי שרוצים ראשי המועדון, שרון מימר והצוות המקצועי. כמובן שהדבר כרוך בהסכמה של בית"ר ירושלים ובחדרה מתכוונים להגיש לחלוץ הצעה כספית גבוהה כדי לפתות אותו.

שחקן נוסף שנמצא על הכוונת הוא חלוץ הפועל רעננה, יואב תומר, שינסה למצוא קבוצה אחרת בליגת העל לאחר הירידה לליגה הלאומית. בחדרה גם רצו לראות את יוג'ין אנסה מגיע וזאת לאחר שהגיעו לסיכום עם רעננה על מעברו, אבל השחקן עצמו מבוקש בטורקיה ואף העמיד דרישה כספית גבוהה לחדרה. "אנסה ביקש 300 אלף דולר וזה לא בשבילנו", אמרו בקבוצה והוסיפו, "הוא יגיע לכאן רק אם יסכים להתגמש משמעותית".




יואב תומר. גם חלוץ הפועל רעננה ברשימות (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי