הפועל אום אל פאחם חגגה עד השעות הקטנות, הכניסה לעיר נחסמה

שחקני אום אל פאחם חוגגים
שחקני אום אל פאחם חוגגים | דני מרון

שחקני הסינדרלה לא הצליחו לחזור הביתה בשל החסימות. ריף מסיקה: "רגע השיא בקריירה, רוצה את בני ריינה בבית". משה חוגג בירך את צמד הבעלים, שרוצים לקבל בסיבוב הבא את מכבי חיפה או בית"ר ירושלים

(גודל טקסט)

שנים ארוכות לא זוכרים באום אל פאחם חגיגות כמו שהיו הלילה בעקבות הניצחון הגדול על מכבי תל אביב אתמול (שבת) וההעפלה לשלב הבא בגביע המדינה. לאחר החגיגות במגרש בעפולה הוחלט לחזור לאום אל פאחם ולהמשיך שם בחגיגות, אך דווקא האוהדים הרבים שעשו דרך דומה מהאצטדיון בעפולה לאום אל פאחם גרמו למשטרת ישראל לעכב את הכניסות בעיר והשחקנים נאלצו להמתין בסבלנות, אבל גם הם לא הפסיקו לחגוג. "זה כמו יום העצמאות" אמר אחד השחקנים.

מי שנראו שני האנשים השמחים ביותר היו צמד הבעלים מוחמד אבו שלמה ומוחמד אבולעם. האחרון אף החליט לצאת מהמגרש כאשר מכבי תל אביב הובילה 0:2 והוא חשש מתבוסה, אבל לבסוף לא הסתיר את השמחה הגדולה. אבו שלמה היה מתון יותר ומעבר להתרגשות בניצחון הגדול סיפר: "התרגשות לא פחות גדולה היתה לקבל ברכה ממשה חוגג, וזה רק מראה על החשיבות בדו קיום. קיבלתי ברכה גם ממשה דמאיו ועוד יושבי ראש מהליגה שלנו". אגב, השניים התווכחו לאחר המשחק לגבי היריבה הבאה, כאשר אבו שלמה מעדיף את בית"ר ירושלים ואילו אבולעם רוצה את מכבי חיפה.

גם בקרב השחקנים אין הסכמה לגבי היריבה הבאה. גיבור הניצחון ריף מסיקה הצהיר בפני ספורט1: "אני רוצה את בני ריינה בבית שלנו". הקשר גם דיבר על ההרגשות לאחר הניצחון הגדול ושער הניצחון: "אני בהרגשה מטורפת. זה רגע השיא שלי בקריירה עד כה, ואני רוצה ליהנות ממנו. זה הישג גדול גם לעיר אום אל פאחם. אני חושב שמתחילת העונה אני בכושר שיא בקריירה שלי, והלוואי ואמשיך ככה. תמיד חשבתי שאני שייך לרמות הגבוהות והשאיפה היא תמיד לשחק בליגת העל, ואני מאמין שאחזור לשם. עשינו את העבודה באמונה גדולה ונמשיך גם לליגה".

אבו שאקר.
אבו שאקר. "דיברנו כל השבוע על כך שאנחנו מאמינים בעצמנו" (דני מרון)

שחקן נוסף שהיה מעל כולם הוא הקפטן מוחמד ג'ברין, המכונה אבו שאקר, שסיכם: "זאת הרגשה עילאית. כל הכבוד לשחקנים ולצוות המקצועי. מכבי תל אביב היא הקבוצה הטובה בארץ ודיברנו כל השבוע על כך שאנחנו מאמינים בעצמנו. במחצית גם ניר ברקוביץ וגם אני דיברנו עם השחקנים ואמרנו שלא נוותר עד הסוף ושצריך להמשיך ולהילחם. אני חושב שהיו דקות שהיינו יותר טובים מהם. אנחנו אוהבים את הגדולות, אז אשמח לקבל את מכבי חיפה או בית"ר ירושלים".

כפי שפורסם לראשונה בספורט1, מספר קבוצות בליגת העל כבר עוקבות אחר השחקן וביניהן מכבי חיפה. אבו שאקר אמר על כך: "אכן ישנה התעניינות ממספר קבוצות, אבל אני מתרכז כל כולי באום אל פאחם ובתחילת העונה סימנו מטרה להגיע לפלייאוף העליון וכעת סיימנו סיבוב ראשון בליגה ואנחנו חזק שם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי