ספירובסקי יחליט אם לעזוב, אבו עביד: "לא הצלתי את העונה"

ספירובסקי, אייזן, בואטנג, אינברום
ספירובסקי, אייזן, בואטנג, אינברום | אריאל שלום

בהפועל ת"א ממתינים להחלטת הקשר, שחל שינוי במעמדו בזכות השער בהארכה ב-0:2 על קטמון בדרך לשמינית. קלינגר: "ידעתי שהוא יהיה טוב". המגן, שכבש ראשון: "שבוע לא נעים". בוזגלו ישוב בינואר?

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב הדיחה אתמול (ראשון) מגביע המדינה את הפועל קטמון עם ניצחון 0:2 בהארכה, אבל זה לא היה משחק שמישהו שהיה בבלומפילד ירצה לזכור. רק 2,600 צופים, מתוכם 1,000 של קטמון, הגיעו אתמול לבלומפילד, בשל המחאה נגד בעלי המועדון. האוהדים שכן הגיעו ניחמו את עצמם בשיר "מכבי תל אביב לא בשלב הבא" בסיום המשחק.

כידוע, עוד לפני המשחק הוגרלה הקבוצה שתצא מהמפגש עם ידה על העליונה נגד בני סכנין מהליגה הלאומית, כך שהפועל תל אביב תצא באמצע ינואר (14-16) לאצטדיון דוחא לשמינית הגמר, אבל כבר בעוד יומיים האדומים יחזרו לבלומפילד למפגש ליגת העל נגד מ.ס. אשדוד.

במועדון פועלים לחזק את הקבוצה במספר שחקנים זרים וישראלים, כשאתמול חל שינוי במעמדו של הקשר הצפון מקדוני סטפן ספירובסקי, שכבש את השער השני. כעת הכדור עובר להחלטתו של ספירובסקי, אם יעזוב את מתחם חודורוב או ימשיך בהתאם לחוזהו. הקשר, שביקש לפני מספר שבועות לעזוב את הקבוצה, יהיה חייב להחליט אם הוא נשאר תחת המאמן ניר קלינגר או עובר למועדון אחר בחלון ההעברות בחודש ינואר – משימה שתהיה לא פשוטה לאור העובדה שרשם הופעה במדי פרנצווארוש באוגוסט האחרון, כך שהוא כבר שיחק בשתי קבוצות שונות העונה והוא יצטרך למצוא קבוצה מ"ליגה הפוכה", כזו שרק תצא לדרך בתחילת 2020 כמו הליגה הסינית או בארה"ב.

ספירובסקי. יצטרך לקבל החלטה לגבי עתידו (אריאל דלום)
ספירובסקי. יצטרך לקבל החלטה לגבי עתידו (אריאל דלום)

קלינגר התייחס לנושא ספירובסקי: "כבר לפני המשחק בחדר ההלבשה ידעתי שסטפן ישחק נגד קטמון ויהיה טוב. הכול בנושא המשך דרכו פתוח. כל שחקן, זר או ישראלי, שאינו מגיע עם הגשה הנכונה והטובה, מקבל על הראש. אני הייתי שחקן ויודע שיש חוקים של שחקן מקצוען בדרך ובגישה. אני כמאמן לא מדבר עם שחקנים לגבי מי הולך ומי בא".

החלוץ האורוגוואי פליפה רודריגס מועמד להגיע, ומתנהל מולו מו"מ כספי אותו מנסים במועדון להוציא לפועל. החלוץ הניגרי מייקל אולהה כבר נמצא בישראל והכוונה היא להביאו לכושר משחק ותיאום עם חבריו עד פתיחת חלון ההעברות ב-7 בינואר. נכון לעכשיו נמצאים פרנסיס קיירמה ודמבה קמארה בחיפושים אחרי מועדון אחר, שלא נמצא עדיין, בדרך לפרידה תמורת פיצוי כספי מוסכם.

הקשר מאור בוזגלו, המחלים ממחלת הנשיקה, יהיה כשיר רק בעוד מספר שבועות לחזרה מלאה לאימונים ולמשחקים. המגן עבדי פראחת שקרע את שריר הירך לא יעמוד לרשותו של ניר קלינגר ביום רביעי.

אבו עביד.
אבו עביד. "זה המאני טיים שלנו" (אריאל שלום)

קלינגר אמר לאחר המשחק: "יש לנו סגל קצר, ואנחנו נדחוף את הימים עד ל-7 בינואר במטרה לצרף ולהתחזק במספר שחקנים איכותיים. הניצחון על הפועל קטמון היה מאוד חשוב, וראינו שהגרדום ירד על שלוש קבוצות מליגת העל. לא רצינו להיות איתן בכותרות".

המשחק הקרוב נגד מ.ס. אשדוד ברביעי: "היום יש סגל קצר במיוחד, כשעומר דמארי חולה עם חום וכך גם עידן כהן ופרנסיס קיירמה, ויש מגן שנפצע ולא יוכל לשחק. לא רצינו את ההארכה, אבל המעבר מהגביע לליגה מהיר מאוד וזה המאני טיים שלנו".

כובש השער הראשון איאד אבו עביד סיפר: "אני לא חושב שהצלתי את העונה להפועל תל אביב, אני משתדל לעזור לקבוצה. שלטנו לכול אורך המשחק, צריך לשפר את הסיומת ואת הבקעת השערים. הניצחון הוסיף ביטחון לקראת המשחק ברביעי נגד אשדוד, אליו נגיע כדי להילחם אחרי שבוע לא קל ולא נעים. לחץ הוא חלק ממועדון גדול וצריך לדעת להתמודד עם המצב במסע ההיחלצות מהתחתית ולהתנהג בהתאם לכך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי