חוגג ייפגש עם הצוות המקצועי. שחקנים: "זקוקים ליותר ממחליף לקינדה"

רז כהן, גדי קינדה
רז כהן, גדי קינדה | אריאל שלום

למרות הניצחון על בני ריינה, בקרב שחקני הקבוצה היה מי שביקר את הסגל. הבעלים יקבל החלטה אם לאשר החתמת שני שחקנים. הקשר צפוי להמריא לארה"ב, כפי שתוכנן השבוע

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים הצליחה לצאת אתמול (חמישי) מההלם אחרי תוצאת השוויון במחצית מול בני ריינה. אחרי העלייה לרבע הגמר, שחקנים בקבוצה אמרו כי "זה הלך קשה, אבל אפשר להיות מאוד מרוצים כי המטרה הייתה להעפיל לשלב הבא. מי שראה את המשחק מבין שלרגע אחד לא היה ממה להילחץ. המשחק הזה היה צריך להיגמר עם ששה או שבעה כדורים ברשת. החמצנו המון". דן איינבינדר פונה במהלך המשחק לבית החולים לאחר שסבל מחתך, ולא משבר, בעינו בעקבות היתקלות עם שחקן יריב. במועדון מעריכים שלא מדובר בפציעה שתמנע ממנו לשחק מול מכבי נתניה (שני ב-20:15). גם טל בן חיים ודיוגו ורדסקה אמורים להיות כשירים.

כמה בשורות מהמשחק: בבית"ר ירושלים, שטענו לאורך היומיים האחרונים כי עסקת גדי קינדה תתממש, הסבירו אתמול כי קינדה עצמו צפוי לטוס בתחילת השבוע לארצות הברית. רוני לוי בחר לא לשתף את הקשר מתוך ידיעה שיעזוב ולאחר שטען כי הוא פצוע במשחק הקודם נגד מכבי ת"א. פרדי פלומיין שישב אתמול ביציע יעמוד לוועדת משמעת פנימית לאחר שהורחק משלושה משחקים. הצרפתי היה אמור לשחק על המשבצת שלו היה קינדה, אבל בהיעדרו – שלום אדרי ולירן רוטמן יתחרו על חולת ההרכב. מי שזכה אתמול למחמאות היה תמיר עדי. "הוא יכול היה לגמור את המשחק עם שלושער, יש לו הרבה רעב למשחק", אמרו עליו בבית"ר.

העזיבה של קינדה, שחנן ממן סומן להיות המחליף שלו בקבוצה, הובילה חלק גדול מהשחקנים למחשבה כי המטרות של הקבוצה ישתנו כעת. "אתה מסתכל על ההרכב אתמול, שנובע מלא מעט פציעות של שחקנים, ומבין שאין לך כוכב אחד שהוא מעל הקבוצה, כפי שקינדה היה", אמר אחד השחקנים. "יכול להיות שבתחילת העונה היו צריכים להביא מחליף למיכאל אוחנה". עידן ורד לא נכלל בסגל גם אתמול לאחר שבצוות המקצועי החליטו לא לסכן אותו, אבל ייתכן שיהיה בסגל מול מכבי נתניה. "אנחנו סומכים על יוסי ורוני שיביאו מחליף ראוי", אמר שחקן בקבוצה. "הסגל הקיים עדיין לא מבטיח שנהיה באירופה. לא רק מחליף לקינדה, הקבוצה זקוקה גם לחלוץ נוסף". בימים הקרובים תיערך פגישה בין משה חוגג לבין רוני לוי ויוסי בניון בענייני רכש. בפגישה אמור לעלות גם הנושא הזה. "לוי רוצה להבטיח שיהיה לו בסיס מספיק חזק לעונה הבאה", אמרו בבית"ר.


"יכול להיות שבתחילת העונה היו צריכים להביא מחליף למיכאל אוחנה" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי