לילה קשה בנתניה: "כל שחקן צריך לראות איך הוא מרים את עצמו"

שחקני מכבי נתניה מאוכזבים
שחקני מכבי נתניה מאוכזבים | אריאל שלום

היהלומים בהלם לאחר ההדחה מהגביע: "זה לא אמיתי", סיפרו שחקנים. אבוקסיס התנצל בפני גולוברט על המהומה בסיום, דראפיץ' הודה: "רוצה להיכנס למיטה ולא לקום יומיים". שחוביץ' נחת ויעבור בדיקות רפואיות

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

במכבי נתניה קיוו אמש (חמישי) לפני שמינית הגמר מול הפועל באר שבע, כי ההתמודדות בגביע המדינה תוכל לפצות מעט על העונה הבינונית בליגה ולהרים את הקבוצה מעט למעלה. במשך 83 דקות נראה היה שכך הדבר, אלא שמה שקרה בדקות האחרונות, העלה דז'ה וו מגמר הגביע של אשתקד מול אותו יוסי אבוקסיס והותיר את נתניה עם צלקות נוספות והפסד 2:1 שהוביל לסיום דרכה במפעל.

הפתיחה דווקא הייתה טובה, כשרועי קהת הוכשל מחוץ לרחבה, וניקו אולסק, דווקא הוא, שכבר סומן כמועמד לעזיבה והוזכר בהקשרה של הפועל ב"ש, יכול היה להיות גיבור המשחק, אלא ששתי טעויות של בלמי נתניה הכריעו את הכף ושלחו את היהלומים לדקות ארוכות של שקט ואכזבה בתוך חדר ההלבשה שלהם.

מה שכן העסיק אנשים בקבוצה היה העימות עם שחקני הפועל ב"ש שחגגו בהפגנתיות, כשכאמור רומן גולוברט סימן לשחקני ב"ש לחגוג בחדר ההלבשה שלהם ובתגובה "זכה" למטר קללות מז'וסואה. הבוקר, סיפרו בקבוצה, דווקא מאמן הפועל ב"ש יוסי אבוקסיס הגיע לבלם הספרדי בסיום המשחק וביקש למסור את התנצלותו בשם שחקני קבוצתו.

"זה לא אמיתי. זה פשוט דיכאון", הטיבו שחקנים בנתניה לתאר את התחושות. "איך מרימים את השחקנים ומשדרים שיש על מה לשחק? זו שאלה קשה. כל שחקן צריך לראות קודם כל איך הוא מרים את עצמו באופן אישי. יהיה פה קושי מנטלי, אבל בסופו של דבר, אנחנו צריכים להיאבק על הפלייאוף העליון ולפחות לסיים את העונה הזאת בצורה מכובדת.


" "איך מרימים את השחקנים ומשדרים שיש על מה לשחק?" (אריאל שלום)

"ההפסד הזה לא פחות כואב מהגמר", סיפר המאמן סלובודאן דראפיץ'. "קיבלנו גול באותה הדקה של השיוויון בגמר והפנדל של דני גם היה דומה. הרגלנו גם את האוהדים שהקבוצה הזאת כל הזמן עולה, מגיעה לגמר ועושה פלייאוף עליון בקלות. לפעמים יש עונות שצריך להיות מאוחדים ולהמשיך לשחק כדורגל חיובי. אני חושב שיש לנו קבוצה קסומה. הרבה שחקנים צעירים, שיטה שמתאימה לקבוצה הזאת".

על התחושות האישיות שלו: "אני רוצה להיכנס למיטה מתחת לכרית ולא להתעורר יומיים אבל אני ראש מערכת ואני צריך לקחת הרבה דברים טובים שהיו פה. זה החיים ונצטרך להמשיך הלאה".


החזרה לליגה והמשחק מול בית"ר בשני: "
אנחנו צריכים להפריד בין הגביע לליגה וצריך להסביר לשחקנים שהגביע זו הרפתקה שלא הצלחנו בה. בית"ר בפורמה טובה ורוצה להגיע למטרות שלה. אני מקווה שלפחות נשחק כמו במחצית הראשונה מול ב"ש".


שחקני ב"ש מוחקים את היתרון של אולסק (אריאל שלום)

אתמול נחת המגן השמאלי הסרבי זלאטן שחוביץ', שנכח במשחק וצפוי לעבור בדיקות רפואיות בקבוצה, זכר לפציעה שהשביתה אותו למשך זמן ממושך בעונה שעברה. לאחר שיעבור את הבדיקות, הוא צפוי לחתום על חוזה לחצי עונה כשנתניה תחזיק באופציה להאריך את ההתקשרות בשנתיים נוספות.

"מגן חדש שמגיע זו ביצת הפתעה" סיפר עליו דראפיץ'. "זה ילד בן 19, שמאוד מוערך בכדורגל הסרבי. אני מקווה מאוד שהוא יתאקלם כי זה לא קל בגיל הזה. אני חושב שהבאנו שחקן כשרוני. דיברתי איתו לפני המשחק וחבר שלו לחדר בקבוצה נמכר בדיוק בעשרה מיליון יורו למונאקו. הוא נפל שם בין הכיסאות והגבנו במהירות. זו פעם ראשונה שהוא עוזב את המדינה שלו. קיבלתי את השם שלו והתחלתי לבדוק עליו. הוא מאוד מצא חן בעיניי. למכבי נתניה הוא יכול מאוד להתאים".

מלבד צירופו של הסרבי, בנתניה לא מצליחים להגיע להתקדמות במו"מ עם שיר צדק וחן עזרא, כאשר בנוגע לאחרון, קבוצתו אומוניה ניקוסיה מסרבת בתוקף כרגע לשחררו. הדבר עשוי להוביל לכך שנתניה תחל לחפש זרים רלוונטיים במקום, כאשר במועדון יחפשו קודם כל להיפטר מחוזיהם של יחמיר היקה ורומן גולוברט.

בעניין אחר, במועדון מודאגים מהעובדה שהקבוצה שוב תעמוד לדין בהתאחדות לכדורגל, כאשר אמש הדליקו האוהדים רימון עשן ביציע, לפני תחילת המשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי