במכבי חיפה נערכים לכל תרחיש: "ב"ש תבוא להחנות אוטובוס". חזיזה יפתח?

שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים | מאור אלקסלסי

בכרמל בטוחים כי רבע גמר גמר הגביע יהיה שונה לחלוטין מה-0:4 בליגה ולוקחים בחשבון גם הארכה ופנדלים. בלבול תרגל את הקיצוני באימון המסכם. ארד: "לגביע חוקים משלו ונתכונן למשחק באותה צורה שעשינו לליגה"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

לפני ארבע שנים זכתה מכבי חיפה בפעם האחרונה בגביע המדינה ומאז הודחה פעם אחת בשלבים המוקדמים, פעם אחת ברבע הגמר (לאחר הפסד בדרבי), ואשתקד סיימה את דרכה בשלב שמינית הגמר נגד בני סכנין. העונה הירוקים רוצים לרשום הצלחה משמעותית גם במפעל הזה. בכרמל בטוחים כי לאחר ההדחה של מכבי תל אביב – סיכוי גבוה במיוחד שמחזיקת הגביע תצא מהמשחק מחר נגד הפועל באר שבע. 

בקבוצה רוצים לגבור על ב"ש בפעם השלישית העונה אך יודעים שמדובר במשחק שונה לחלוטין ולכן מבחינה מקצועית בחיפה ניסו להוריד את השחקנים לקרקע לאחר הניצחון הענק 0:4 ביום ראשון. במועדון מודעים לכך שיוסי אבוקסיס זכה בגביע בעונה שעברה עם בני יהודה והוא מציג מאזן טוב במפעל, וישחק מחר בצורה אחרת לגמרי. במועדון נערכים לכל תרחיש כולל הארכה וגם פנדלים בסיום. "עבור באר שבע זה משחק על עונה שלמה, היא לא תגיע כפי ששיחקה בראשון. יכול להיות שהיא תבוא במטרה להחנות אוטובוס ברחבה וחייבים להיערך גם לזה", אמרו בקבוצה.

המאמן מרקו בלבול יערוך אסיפה עם השחקנים במהלך האימון המסכם בה יבהיר לחניכיו את הצורך בסבלנות ואחריות כפי שעשו במשחק הקודם. "מדובר במשחק אחד שאין ממנו דרך חזרה", אמרו בקבוצה. מבחינה מקצועית, בלבול שמר על הקלפים אצלו במהלך האימון המסכם, כאשר תרגל מספר מערכים אבל נראה כי דולב חזיזה יחזור ל-11 על חשבונו של סינטיהו סלליך, וגם עאיד חבשי תורגל בחלק מהאימון, אך בכל זאת נראה כי טרנט סיינסבורי ימשיך לקבל את הקרדיט.


שחקני מכבי חיפה חוגגים. במועדון יודעים שהמשחק מחר יהיה אופרה אחרת (מאור אלקסלסי)

מי שבוודאות ימשיך בהרכב הוא עופרי ארד שאמר לאתר הרשמי: "אנחנו נתכונן למשחק מחר כמו שהתכוננו למשחק ליגה, זה גביע ויש לו חוקים משלו, אבל נתכונן לבאר שבע כמו לכל משחק ונבוא מוכנים". הבלם התייחס להצלחה של הקבוצה העונה ואמר: "מה שמאפיין אותנו זו עבודה קשה וכישרון, אנחנו באים לכל משחק ונותנים את הלב וככה גם מול ב"ש".

סאן מנחם ונטע לביא שספגו צהוב ביום ראשון לא ישחקו נגד הפועל תל אביב בפתיחת הפלייאוף העליון כאשר עופרי ארד וירדן שועה מחזיקים בארבעה צהובים ועליהם להיזהר מצהוב נוסף שיגרום להם להחמיץ את משחק העונה נגד מכבי תל אביב בעוד שבועיים. בחיפה מצפים לקהל רב שיגיע למשחק כלומר למעלה מ- 22,000 צופים יהיו ביציע סמי עופר. "אין ספק שזה היתרון הגדול שלנו העונה ונקווה שקהל גדול ילווה אותנו", אמרו בחיפה.

במקביל להכנות למשחק הגביע, במכבי חיפה לא התרגשו מהחלפת מחזורי הפלייאוף שבוצעה מוקדם יותר היום על ידי מנהלת הליגה, על אף שנודע כי הקבוצה תארח את מכבי תל אביב במחזור ה-35 ולא במחזור ה-33 כפי שתוכנן תחילה. גורם במועדון הבהיר: "מכבי חיפה רוצה לנצח כל יריבה בכל מגרש, כך שהשינוי המדובר בלוח המשחקים פחות רלוונטי מבחינתנו".

הרכב משוער למשחק הגביע: ג'וש כהן, ארנסט מאבוקה, עופרי ארד, טרנט סיינסבורי, סאן מנחם, נטע לביא, יובל אשכנזי, דולב חזיזה (סינטיהו סלליך), צ'רון שרי, יאניק ווילדסחוט וניקיטה רוקאביצה.

 
 


דולב חזיזה. עשוי לשוב להרכב (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי