מכבי חיפה אובדת עצות, שחקן: "דחיית משחקים תפגע במומנטום"

אצטדיון סמי עופר
אצטדיון סמי עופר | אלדד אלוני

בכרמל לא מבינים כיצד הם אמורים להיערך לוגיסטית להתמודדות נגד ב"ש, אך מאמינים כי משרד הבריאות יגדיל את כמות הצופים בדומה להחלטה לגבי משחק העונה בכדורסל. במועדון פנו למנהלת: "הקהל הוא השחקן ה-12 שלנו"

(גודל טקסט)

שלושה ימים לפני שהם אמורים לארח בסמי עופר את הפועל באר שבע ברבע גמר גביע המדינה, במכבי חיפה לא מבינים כיצד הם אמורים להתארגן ולהיערך להתמודדות מבחינה לוגיסטית. כזכור, המשחק, שתוכנן להתקיים לפני יומיים, נדחה בעקבות הנחיות משרד הבריאות, שאסר על התקהלות של יותר מ-5,000 אנשים בשל חשש מהתפשטות נגיף הקורונה בישראל.

אתמול נערכה ישיבה עם ראשי מנהלת הליגה בה הוחלט גם על דחיית המחזור הראשון של הפלייאוף העליון, אולם בחיפה קיים חשש כי ההוראות עלולות להשתנות בהתאם להתפתחויות וקיימת תחושה של אי ודאות לגבי המשחקים הקרובים. בשלב זה כאמור הירוקים אמורים לארח את באר שבע לעיני 5,000 צופים בלבד, אך במועדון מצפים שכמות האוהדים שתוכל להיכנס לסמי עופר תהיה גדולה יותר, כפי שהוחלט לגבי משחק הכדורסל בין הפועל ירושלים למכבי תל אביב, בו אושרה כניסתם של 9,000 אוהדים בעזרת חציצות שונות.

במכבי חיפה מקווים כי משרד הבריאות יאפשר את אותן חציצות בסמי עופר ובכך יגדיל משמעותית את כמות הצופים שתוכל להיכנס לאצטדיון, גם למשחק הגביע וגם לחמשת המשחקים הביתיים שנותרו לירוקים במסגרת הפלייאוף העליון. במקביל לתקוות, בכרמל פנו למנהלת הליגה ולהתאחדות לכדורגל וביקשו עזרה בנושא. "אין כדורגל בלי קהל, על אחת כמה וכמה פה בחיפה, שהקהל הוא השחקן ה-12 של הקבוצה. אנחנו ערוכים לכל תרחיש, ממתינים להחלטת הרשויות ולאחר מכן נצא לקהל שלנו באופן מסודר וברור", הבהירו במועדון.

אם ההנחיה תישאר בעינה, הירוקים טרם החליטו כיצד יפעלו. במועדון מספרים כי יותר מ-17,000 כרטיסים נמכרו למשחק מול הפועל באר שבע ובמועדון ממתינים בדריכות להוראות חדשות ממשרד הבריאות. במקביל, אופציה שעלתה היא קיום הגרלה בין אותם אוהדים, אך בכרמל מקווים להימנע מכך ומאמינים בלב שלם שבסופו של דבר תתאפשר הכנסת כמות גדולה יותר של צופים.

"לפני הכל, אנו נפעל על פי הנחיות משרד הבריאות ונדאג לכך שכל האוהדים ייצאו מסמי עופר בריאים ושלמים. במקביל לכך, אי אפשר להתעלם מחוסר הוודאות. אנחנו פועלים במרץ ומנסים למצוא את הפתרון הטוב ביותר עבור כולם", הסבירו בקבוצה. גם בקרב השחקנים קיימת תחושת חוסר ודאות, כשאחד מהם סיפור לספורט1: "אנחנו מקווים שהנגיף לא יפגע במשחקי הליגה והגביע, כי דחייה של משחקים עלולה לפגוע במומנטום שלנו". 


יעקב שחר אתמול בישיבה במשרדי ההתאחדות (אבשלום ששוני)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי