בנבחרת הודו: "לא עמדנו בציפיות". מנחם, דגני וסבע יפתחו?

שחקני נבחרת ישראל
שחקני נבחרת ישראל | אודי ציטיאט, סקופיה

ישראל תנעל את הקמפיין במשחק החוץ בצפון מקדוניה (21:45), במגרש בו ניצחה 1:2 במוקדמות מונדיאל 2018. הרצוג, שלא מרבה לבצע שינויים, צפוי לוותר על מערך שלושת הבלמים. בנבחרת הודו: מקום חמישי יהיה כישלון

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל תסיים הערב (21:45) את קמפיין מוקדמות יורו 2020 במשחק החוץ בסקופיה נגד צפון מקדוניה, מולה סיימה בתיקו 1:1 במשחק בארץ. בנבחרת מבינים כי ישראל נמצאת בשפל מבחינת היכולת המקצועית. החניכים של אנדי הרצוג זקוקים לניצחון כדי לא לסיים במקום החמישי בשלב הבתים. בנבחרת מודים שאם ישראל תסיים חמישית, רק מעל לטביה שנכנעה בכל משחקיה – יהיה זה כישלון מוחץ.

המשחק ייערך באצטדיון בסקופיה שם שיחקה הנבחרת במוקדמות מונדיאל 1954 והפסידה 1:0 ליוגוסלביה. מנגד, הנבחרת ניצחה 1:2 את מקדוניה בעידן אלישע לוי, בקמפיין מוקדמות המונדיאל האחרון, כאשר תומר חמד וטל בן חיים החלוץ כבשו לזכותה.

בנבחרת הבהירו כי במהלך הימים הקרובים ייעשה הסיכום הכללי של הקמפיין כשברור שהנבחרת לא עמדה בציפיות שהוצבו בתחילת הקמפיין מצד הצוות המקצועי והשחקנים עצמם, אך קיימת הציפייה הגדולה לנצל את חלון ההזדמנויות עם משחקי הפלייאוף בחודש מרץ – לעשות היסטוריה ולהעפיל ליורו.


אנדי הרצוג. מקום חמישי יהיה כישלון (אודי ציטיאט, סקופיה)

אתמול (שני) קיימה הנבחרת את האימון באצטדיון בסקופיה בו לא תרגל המאמן את ההרכב הפותח שלו גם בשל נוכחות של גורמים מהנבחרת היריבה שהיו ביציעים. השחקנים ביצעו תרגול קצר של מספר דקות בו תורגלו לסירוגין שני מערכים – ארבעה שחקני הגנה וגם מערך של שלושה בלמים. השחקנים עצמם יתבשרו על שיטת המשחק רק היום בצהריים בעת אימון השחרור הקל בסמוך לבית המלון. בנבחרת הזכירו כי הרצוג דבק בשיטתו ולא הסכים להתפשר גם במשחק נגד לטביה באצטדיון טוטו טרנר על אף שתרגל בחלק מהאימונים מערך אחר.

בנבחרת ציינו כי הרצוג אינו מבצע שינויים רבים בין המשחקים אך הערב הוא צפוי לשנות את דרכו ולבצע 2-3 שינויים. סאן מנחם יחליף כמגן שמאלי את עומרי בן הרוש. אופצייה שנשקלת היא שילובו של אוראל דגני לצד איתן טיבי כאשר ניר ביטון יחליף את בירם כיאל בקישור. כמו כן, קיימת אפשרות שדיא סבע יפתח מתחת למואנס דאבור וערן זהבי. הרצוג צפוי לשחק הפעם עם שני בלמים.

ואם כבר זהבי, מעבר לשאיפה הקבוצתית בנבחרת ישמחו כמובן לראות את זהבי כובש לפחות שער אחד כדי להשתוות להארי קיין, חלוץ נבחרת אנגליה, שכבש 12 שערים בקמפיין מוקדמות היורו. זהבי, שכבש 11 ולא הבקיע רק בצמד המשחקים נגד פולין, זקוק לצמד כדי לעשות היסטוריה ולסיים כמלך שערי המוקדמות.

ערן זהבי. בנבחרת ישמחו לראות אותו עושה היסטוריה (אודי ציטיאט, סקופיה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי