בוטל מחנה האימונים של הנבחרת, הרצוג חוזר לאוסטריה

אנדי הרצוג
אנדי הרצוג | אודי ציטיאט, סקופיה

ההתאחדות נערכת לדחיית משחקי הפלייאוף ושחררה את השחקנים מההתכנסות, אלא אם המשחק נגד סקוטלנד יתקיים כנגד כל הציפיות. המאמן קיבל אישור מיוחד לעזוב את ישראל

(גודל טקסט)

משחקי פלייאוף יורו 2020 צפויים מחר (שלישי) להידחות במהלך שיחת וידאו שיערכו ראשי אופ"א עם כל בכירי הענף באירופה, ועל כן גם בהתאחדות לכדורגל נערכים למצב. הבוקר (שני) נמסרה רשמית ההודעה על ביטול ההתכנסות המתוכננת של נבחרת ישראל, שהייתה אמורה לפתוח בהכנות החל ממחר (יום שלישי, 17.3) בבית הנבחרות בשפיים, ויתרה מכך – המאמן אנדי הרצוג קיבל אישור מיוחד לשוב לאוסטריה.

הרצוג, ששב לישראל לפני כמעט שבועיים כדי להיכנס לבידוד ולסיים את תקופת השהות בביתו בזמן כדי להתכונן עם הנבחרת למשחק בסקוטלנד שאמור היה להיערך ביום חמישי הבא, נבדק אתמול ולאחר שבדיקה אובחנה כשלילית והוא לא נמצא כנשא של הנגיף, הוא קיבל אישור מיוחד מהרשויות להמריא לאוסטריה. עם זאת, חשוב לציין, בהנחה שהמשחק מול סקוטלנד ייערך, כנגד כל הציפיות, תצא הנבחרת למחנה האימונים באנגליה שנקבע מראש ולשם גם יגיע הרצוג מאוסטריה.

כפי שפרסמנו השבוע לראשונה, חוזהו של הרצוג מסתיים בסוף החודש ובהנחה שמשחקי הפלייאוף יידחו לשנה הבאה, נראה כי הנבחרת תתייצב למשחק מול סקוטלנד עם צוות מקצועי חדש. עם זאת, דחייה מינורית של מספר חודשים עשויה להוביל להארכת חוזהו לתקופה קצובה כדי שיוכל לאמן בפלייאוף.


קמר, הרצוג וחסון. מאמן חדש בפלייאוף? (ההתאחדות לכדורגל)

מההתאחדות נמסר: "מחנה האימונים של נבחרת ישראל לקראת המשחק מול סקוטלנד, שהיה אמור להיפתח ב-17.3 בבית הנבחרות, לא יתקיים בשל המצב הנוכחי.  במידה שאופ"א תחליט מחר כי המשחק האמור יתקיים במועדו (26.3), תקיים הנבחרת מחנה אימונים באנגליה החל מה-22.3, כמתוכנן.

"אנדי הרצוג, מאמן נבחרת ישראל, קיבל אישור מיוחד מההתאחדות לכדורגל וממשרד הבריאות לחזור הבוקר לביתו באוסטריה לנוכח המידע כי גבולות המדינה (אוסטריה) צפויים להיסגר בזמן הקרוב בשל משבר הקורונה ובקשתו לשהות עם משפחתו בימים מורכבים אלה. כאמור, במידה שהמשחק מול סקוטלנד יתקיים בכל זאת ב-26.3, יחבור הרצוג לנבחרת כבר במחנה האימונים ויוביל אותה על הקווים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי