ההתאחדות לכדורגל הודיעה: הרצוג הסכים להקפיא את החוזה

אנדי הרצוג
אנדי הרצוג | לירון מולדובן

ההתאחדות חסכה יותר ממאה אלף שקל בעקבות המהלך ובסביבתה מעריכים כי אף מאמן לא יחתום עד שיתברר מתי חוזרים לשחק כדורגל. גורם: "המטרה היא לחסוך כסף, מהלך מבורך"

(גודל טקסט)

מאמן נבחרת ישראל, אנדי הרצוג, הסכים כי חוזהו יוקפא בחודשיים הקרובים לנוכח הסיטואציה בה אין פעילות בינלאומית. ההתאחדות והמאמן יחזרו לדון בחוזהו עם תום המועד האמור. יש לציין כי חוזהו של המאמן אמור גם כך להסתיים במהלך החודש מאי. "ההתאחדות לכדורגל מבקשת להביע את הערכתה להרצוג על ההתנהלות הג'נטלמנית והתומכת בימים מאתגרים אלה"', כך נמסר בהודעה הרשמית מטעם ההתאחדות.

על פי גורמים הבקיאים בנושא, הערכה היא שהרצוג לא יועסק ובכל מקרה אף מאמן לא יחתום על חוזה בנבחרת ישראל לפני שיתברר מתי חוזרים לשחק. "המטרה של ההתאחדות כרגע היא לחסוך את כל הכספים האלה. הרצוג עולה מעל 100 אלף שקל בחודש ואם אפשר לא לשלם למאמן כזה או אחר עד יולי או אוגוסט, זה מהלך מבורך מבחינתה".

כזכור, לאחרונה נערכה שיחה בין ווילי רוטנשטיינר להרצוג על רקע האפשרות שיקצץ בשכר. הרצוג יודע שהוא מסיים את החוזה בעוד שבעה ימים, ולכן גם אם לא היה מקפיא את החוזה, סביר להניח שלא היה מקבל חוזה חדש בתוך זמן קצר. החוזה שלו עומד על 91 אלף שקל, לא כולל סעיף הוצאות של רכב ודירה, על סך של כ-20 אלף שקל.

במקביל, מתגבש רוב בהנהלת ההתאחדות לכדורגל נגד המשך דרכו של המאמן. הדבר חשוב משום שבהתאחדות מתכוונים להביא להצבעה את המשך דרכו של המאמן, אם יסכם עם המנהל המקצועי שהוא מעוניין להישאר בתפקיד.

על פי המצב כרגע, מסתמן כי ההצעה אכן תעבור להנהלה לאחר שרוטנשטיינר ימליץ להאריך למאמן את החוזה. כך או כך, סדרת המשחקים הבאה צפויה בחודש ספטמבר ועד אז פעילות הנבחרת מוקפאת בשל ביטול משחק הידידות מול אוקראינה ודחיית משחק הפלייאוף מול סקוטלנד למועד לא ידוע – בין ספטמבר לנובמבר. ההערכה היא שהמשחק ייערך בתחילת ספטמבר, עוד לפני ליגת האומות.

 
הסכים להקפיא את חוזהו וחסך להתאחדות יותר מ-100 אלף שקל. אנדי הרצוג (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי