בחדרה מאוכזבים: "היינו צריכים לנצח". מחמאות לסיסה

אורי גוטמן, רון קלר
אורי גוטמן, רון קלר | דני מרון

בצוות המקצועי היו מרוצים משער השוויון בדקה התשעים, אך לא אהבו את הטעויות במרכז ההגנה. הרכש החדש הרשים ובמועדון בטוחים שיראה יכולת טובה הרבה יותר נגד נתניה, בקהל המשיכו לדרוש את ערן לוי

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה יצאה ברגשות מעורבים לאחר התיקו 2:2 נגד הפועל כפר סבא. מצד אחד במועדון הביעו שביעות רצון מהחזרה של הקבוצה למשחק ומשער השוויון בתוספת הזמן, אבל מצד שני בקבוצה מבינים כי חייב להגיע חיזוק לפני פתיחת העונה.

חלק מהביקורת הופנתה למרכז ההגנה בעיקר בגלל השער השני שהיה דומה לשער הראשון של קריית שמונה במשחק הקודם: "אסור לנו לטעות ברמות האלה ומזל שזה קורה לנו בגביע הטוטו", אמרו בחדרה. בכלל במועדון הביעו אכזבה שלא הצליחו לנצח בעשרה שחקנים: "יכולנו והיינו צריכים לנצח".

אך למרות האכזבה ישנה שביעות רצון מהבלם החדש ג'ונתן סיסה שאומנם עדיין נראה לא מחובר מבחינה מקצועית, אבל בקבוצה בטוחים שכבר במשחק הבא מול נתניה ייראה טוב יותר. בלם נוסף שנבחן בקבוצה הוא הספרדי איטור רואנו שאמור היה לשחק, אבל לא שותף בשל העובדה שחדרה הייתה בפיגור ברב שלבי המשחק. בכל מקרה בחדרה ציינו גם לפני המשחק כי הסיכויים להחתימו קלושים.


אוהדי חדרה רוצים לראות את ערן לוי חותם בקבוצה. אורי גוטמן מסרב (אודי ציטיאט)

שחקן נוסף שזכה לעניין מצד החדרתים הוא הקשר ערן לוי. כפי שפרסמנו בעבר, החלו אוהדי חדרה במגמה לבקש ולהביא את אקס מכבי נתניה אבל גם אז וגם אתמול הדבר זוכה לסירוב רב מצד המאמן אורי גוטמן.

בינתיים בחדרה רוצים להתחזק בעוד שני שחקני מכבי חיפה בדמותם של המגן יהב גורפינקל והקשר מוחמד אבו פאני ומקווים כי השניים ישוחררו לאחר משחקה של חיפה מול שטרסבורג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי