פרנסיסקו ג'וניור חתם בהפועל חיפה, צדק מעדיף את הפועל ת"א

פרנסיסקו ג'וניור
פרנסיסקו ג'וניור | האתר הרשמי

הקשר בן ה-27, שהיה שייך לאברטון בעבר, יגיע לכרמל בחוזה לעונה עם אופציה אחרי שלוש שנים בסקנדינביה. כעת ינסה ססילבס להתחזק בבלם זר כמחליף לתמאש. ורמוט לא צפוי לשחק מול ק"ש, אראל ייעדר שבועיים

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)
הפועל חיפה ממשיכה להתקדם בצעדי ענק להשלמת בניית הסגל לעונה הבאה. קבוצתו של חיים סילבס הודיעה הערב (שישי) על החתמתו של הקשר פרנסיסקו ג'וניור בן ה-27, בחוזה לעונה עם אופציה לעונה נוספת.


מדובר באקס אברטון ובנפיקה, שסיכם את תנאיו במועדון מוקדם יותר השבוע, אלא שרק הערב הגיעו כל הצדדים לסיכום לאחר שהבעלים יואב כץ שוחח ישירות עם סוכנו של השחקן, עורך הדין שחר גרינברג.


פרנסיסקו ג'וניור שיחק בעונה שעברה בקבוצת וונדסיסל מהליגה הדנית העליונה ולפני כן שיחק שלוש עונות במדי סטרומגודסט מליגת העל בנורבגיה. הקשר גדל באקדמיה של בנפיקה ליסבון ובשנת 2012 חתם באברטון מהפרמייר ליג, אולם בארבע השנים בהן היה שייך לטופיז הושאל מפעם לפעם, כשבין הקבוצות ששיחק בהן היו וויגאן ו-ויטסה ההולנדיתו, אך באנגליה רשם דקות בודדות. לזכותו גם 7 הופעות בנבחרת גינאה-ביסאו ובצעירותו ייצג את פורטוגל, כולל שתי הפועות בנבחרת עד גיל 21.




פרנסיסקו ג'וניור. יגיע באמצע השבוע לישראל (הפועל חיפה)


פרנסיסקו ג'וניור אמור להגיע ארצה באמצע השבוע ולהצטרף רשמית לקבוצה וכמוהו גם החלוץ הקנדי אמרי וולשמן, שחתם לפני כחודש צפוי להצטרף לאימונים בימים הקרובים. עמדה נוספת בה רוצה חיים סילבס להתחזק היא הבלם האחורי, אותה עזב גבריאל תמאש בפרשה מתוקשרת. השם הבולט עד לאחרונה היה שיר צדק מהפועל באר שבע, אך בחיפה מבינים כי הוא מעדיף את הפועל תל אביב ולכן סילבס בוחן אופציות חלופיות של בלמים זרים.


ועוד בכרמל, הפועל חיפה תפגוש ביום ראשון את עירוני קריית שמונה למחזור השני של גביע הטוטו, אך תגיע בסגל חסר. מעבר להיעדרו של קווין טאפוקו המורחק, נראה כי גילי ורמוט יישאר מחוץ לסגל לאחר שלא התאמן לאורך כל השבוע מאז הפציעה בשבת בהפסד למכבי נתניה. גם הקשר גל אראל ייעדר בשבועיים הקרובים לאחר שנבדק והתגלה כי הוא סובל משבר בצלעות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי