דראפיץ': "השחקנים עדיין לא מבינים מה אנחנו רוצים מהם"

סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ' | אריאל שלום

מאמן נתניה התייחס לשינוי השיטה לאחר ה-0:1 על כפ"ס בגביע הטוטו "זה תהליך, מאמין שנעמוד בציפיות". על ההחמצות הרבות של בצ'יראי: "בשבילי הוא החלוץ הכי טוב בארץ". אופיר חיים: "נתנו להם יותר מידי כבוד"

(גודל טקסט)

מכבי נתניה ניצחה הערב (שבת) 0:1 את הפועל כפר סבא בסגרת המחזור השלישי בגביע הטוטו משער של גבי קניקובסקי (44) והיהלומים עדיין שואפים להעפיל לחצי הגמר מהמקום הראשון. העולה החדשה, לה משחק חסר, נוצחה לראשונה במפעל אחרי 2:2 נגד הפועל חדרה במחזור שעבר.

מאמן מכבי נתניה סלובודאן דראפיץ' אמר בסיום: "אנחנו חצויים. הלכנו אחורה במחצית השנייה ורצינו לצאת להתקפות מעבר. הצלחנו לעשות זאת כמה פעמים, אך לא כבשנו והזמנו לחץ של כפר סבא. אנחנו מנסים לעשות דברים אחרים ויש פה קבוצה טובה. ביום שלישי מצפה לנו משחק חשוב נגד חדרה ואנחנו רוצים לראות איפה אנחנו עומדים. החלפנו סגנון משחק והשחקנים עדיין לא מבינים מה אנחנו רוצים. זה תהליך ובוא נראה איפה הקבוצה תהיה בעוד כמה שבועות. כולם מצפים מאיתנו ואני מאמין שאנחנו נהיה טובים".

על המערך החדש: "אנחנו מקבלים כלים וצריכים לדעת להשתמש בהם בהתאם. הקבוצה הזו היא בנויה ל-4:3:3 או 4:2:3:1. עדיין לא שכחנו לשחק יהלום, אבל אנחנו רוצים להמשיך לנסות את השיטה הנוכחית. לפעמים זה הולך טוב יותר ולפעמים קצת פחות, אבל אנחנו צריכים ללכת עם הדרך שבה אנחנו מאמינים".


"גול או שניים וזה ייפתח לו" (אריאל שלום)

על פאטוס בצ'יראי שלא הצליח למצוא את הרשת למרות שלל מצבים: "זה שהוא מגיע להזדמנויות זה מספיק לי. הוא צריך גול או שניים וזה ייפתח לו. הוא עובד קשה. פאטוס הוא אחד החלוצים הטובים בארץ ובשביל הוא הטוב ביותר. ברגע שהוא יבקיע, הכל ישתחרר".

המאמן המפסיד אופיר חיים סיכם: "בחצי הראשון לא היינו טובים ונתנו למכבי נתניה יותר מידי כבוד. אמרתי לשחקנים בהפסקה שזה כדורגל ואני לא מוכן לזה. בכדורגל לא מסתכלים על פרצוף של שחקן. בחצי השני לחצנו והיינו יכולים לכבוש, אבל בסדר – אני מרוצה מהחצי השני.

"חסרים לנו כמה שחקנים ואנחנו עובדים על זה. אנחנו צריכים להתחזק ואמרתי את זה למי שצריך. אנחנו נראה הרבה יותר טוב בליגה ואני לוקח מהמשחק הזה את החצי השני. המטרה עכשיו היא לנצח את המשחק הבא בגביע הטוטו. אני מאוכזב מההפסד היום, אבל ראיתי קבוצה שעומדת נכון בחצי ואני מרוצה".


לא מרוצה מהסגל הקיים. אופיר חיים (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי