אכזבה בכפר סבא מההפסד לק"ש, קשיים מול סולומון

אביב סולומון
אביב סולומון | אריאל שלום

הקבוצה מהשרון שלא רשמה ניצחון בגביע הטוטו, טרם השיגה סיכום עם צעירי. ההצעה של הקבוצה למגן השמאלי נמוכה, ניסיון להגיע להסכם. בויסן, ששיחק במדי בית"ר ירושלים לפני שנתיים הוצע. זידאן שוחרר

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

בהפועל כפ"ס ראו במשחק אמש (שני) מול עירוני ק"ש, כהכנה טובה לפתיחת הליגה בעוד 11 ימים, אך אם להסתכל על המשחק מול הקבוצה של מסאי דגו, נראה שקבוצתו של אופיר חיים עדיין לא מוכנה לליגת העל, כאשר לא רשמה ולו ניצחון אחד במשחקי גביע הטוטו.

ההגנה של הקבוצה מהשרון לא תפקדה וספגה בפעם הרביעית ברציפות, כשאפילו סודיק אטנדה, שהציג יכולת מצוינת עד כה, שגה בגול הראשון ובכלל, בקבוצה הבינו כי הם חייבים לצרף שחקני חיזוק במהירות האפשרית.

המו"מ מול לירוי צעירי עדיין מתנהל, אך הצדדים עדיין לא הגיעו לסיכום, דבר אשר לו בקבוצה מייחלים שיקרה עד סוף השבוע. המגן השמאלי אביב סולומון, שכבר היה בדרך לחתימה, לא מתאמן עם הקבוצה בימים האחרונים ובין הצדדים התגלו פערים, שכן ההצעה למגן מ.ס אשדוד אשתקד, נמוכה לעומת דרישותיו והצדדים ינסו להגיע לעמק השווה בימים הקרובים.


עדיין ללא ניצחון בגביע הטוטו. אופיר חיים (אריאל שלום)

בקבוצה עדיין מחפשים קשר אחורי זר ברמה גבוהה, אך במקביל גם אופציית חיזוק ההתקפה נמצאת על הפרק: מלבד גיל יצחק, אשר כרגע נשאר במכבי חיפה, לקבוצה הוצע בימים האחרונים הקשר-חלוץ הדני ישראלי, דיוויד בויסן

השחקן בן ה-28, ששיחק במדי בית"ר ירושלים לפני שתי עונות, הוצע למספר קבוצות בליגה ובשנתיים האחרונות שיחק במדי אלפסבורג והלסינגבורג ממולדתו ובכפ"ס שוקלים את מועמדותו, גם מתוך הבנה שבקבוצה צריכים עוד שחקן לחלק ההתקפי. מי ששוחרר מהסגל הוא החלוץ פאדי זידאן, זאת לאחר שהצדדים הגיעו להסכמה על סיום דרכו במועדון.

ביום שני הקרוב, יפגוש אופיר חיים לראשונה את הפועל ת"א, שמינתה ופיטרה אותו בעונה שעברה לאחר סאגה לא פשוטה, כשבקבוצה יחזרו שלפחות חלק מהפצועים יוכלו לחזור, ביניהם בן מיזן ויהב אפריאט, כשההערכה היא שהאחרון, צפוי כבר להיות בסגל.


דויד בויסן נגד הפועל כפ"ס. יבלש את המדים הירוקים בעונה הבאה? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי