זיו אריה: "התנצלתי בפני יוסי אבוקסיס, הוא קיבל את ההתנצלות"

play
פניו לדרבי. זיו אריה | ברני ארדוב
המושיע: ירדן שועה כבש בדרבי, בית"ר ירושלים ניצחה 0:1 את הפועל 02:21

מאמן הפועל ירושלים הביע חרטה על דבריו אחרי הדרבי: "נתתי לרגש לגבור עליי". על מצב הקבוצה: "דברים הולכים לנו קשה ועקום, הייתי מוטרד אם לא היינו מגיעים למצבים"

(גודל טקסט)

מאמן הפועל ירושלים, זיו אריה, הודיע הבוקר (שישי) במסיבת העיתונאים כי התנצל בפני יוסי אבוקסיס על דבריו לאחר הדרבי הירושלמי. כזכור, בסיום המשחק שבו בית"ר ניצחה השבוע 0:1 את יריבתה בקרב העירוני, זיו אריה אמר ש"זה משחק שהיה צריך להיגמר ב-30 הפרש" לטובתנו. אבוקסיס אמר על הדברים ש"לפעמים זיו אריה מדבר שטויות".

"אתחיל בהתנצלות ליוסי אבוקסיס, התנצלתי בפניו גם באופן אישי ולשמחתי הוא קיבל את ההתנצלות, נתתי לרגש ולאמוציות אחרי המשחק לגבור עליי ונאמרו דברים שלא היו צריכים להיאמר", כך אמר המאמן של הפועל ירושלים.

אחרי ההפסד זיו אמר ש"לא שיחקנו את הכדורגל שרצינו, אבל נגד בית"ר ידענו שזה לא כוחות.. זה המשחק הכי קל שהיה לנו העונה, גם 0:4 לא היה משקף, זה היה משחק חד צדדי, למרות ששיחקנו בחצי הרכב".

זיו אריה, מאמן הפועל ירושלים
הפעם הגזמת. זיו אריה | ברני ארדוב

זיו הוסיף: "מקצועית אני מאוכזב, הדברים הולכים לנו קשה ועקום, אנחנו משחקים טוב ועדיין לא הולך לנו. הייתי מוטרד אם לא היינו מגיעים למצבים, כשייכנס השער הראשון דברים ייראו אחרת".

לקראת המשחק נגד הפועל חיפה, במועדון מנסים להכשיר את החלוץ יילה דאון, כאשר הסיכויים שאונז'יי באצ'ו יהיה כשיר נמוכים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי