לביא נפרד מבלבול: "יש לך חלק גדול בהחזרת מכבי חיפה למסלול"

הקפטן הודה למאמן היוצא של הירוקים: "למדתי ממך והתבגרתי בזכותך, הפכת אותי לאדם ושחקן טוב יותר". גם חזיזה נפרד, עופרי ארד העלה פוסט מרגש. במועדן עקצו את מכבי ת"א

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מרקו בלבול סיים אתמול (שלישי) את דרכו במכבי חיפה, שכידוע מינתה הבוקר את ברק בכר למאמן הקבוצה. "זה היה המשחק האחרון שלי, כבר הודיעו לי, זה סופי", כך הכריז המאמן היוצא בסיום ה-2:2 בטדי מול בית"ר ירושלים (לחצו כאן לצפייה בראיון המלא שהעניק בלבול לספורט1).

הבוקר, אחרי שדולב חזיזה נפרד מבלבול באינסטגרם ("תודה על הכל"), הגיע תורו של הקפטן נטע לביא. "תודה רבה על כל מה שעשית עבורי, למדתי ממך המון והתבגרתי הרבה בזכותך. הפכת אותי לאדם ושחקן טוב יותר. יש לך חלק גדול בהחזרת מכבי חיפה למסלול הנכון, גרמת למועדון, לשחקנים ולאוהדים להרבה רגעים מאושרים בזמן הזה. תודה מרקו על הכל ובהצלחה", כתב הקשר.

לאחר מכן, גם הבלם עופרי ארד פרסם פוסט סופר מרגש בחשבון האינסטגרם שלו ורשם: " אתה היית האדם עבורי מרקו. היית הראשון שהאמין בי, הראשון שנתן לי את הביטחון והכי חשוב? את האפשרות להוכיח לך ובעיקר לעצמי שאני מסוגל לקחת את ההזדמנות הזו בשתי רגליים. אין לי ספק שכל מקום יזכה במאמן ואדם נדיר כמוך. תודה".

מאז הגיע בלבול למכבי חיפה לקדנציה השנייה שלו במועדון, הוא רשם תקופה די מוצלחת (ומוצלחת מאוד ביחס לשנים האחרונות של הקבוצה). כשנכנס באמצע העונה הקודמת הוביל את הירוקים אל המקום השני על אף שקיבל אותם כשהם ממוקמים בתחתית. העונה, החיפאים נראו כבר הרבה יותר חזקים, סיימו שוב במקום השני ועד החזרה מפגרת הקורונה עוד היו בתמונת האליפות.

עם זאת, חוסר היכולת של הקבוצה להתמודד עם מכבי תל אביב על התואר הביאה לסיום דרכו של בלבול, שהפסיד העונה ארבע פעמים במסגרת הליגה לצהובים. בלבול הדריך את מכבי חיפה ב-65 משחקים בכל המסגרות, רשם 40 ניצחונות, 13 הפסדים ועוד 12 תוצאות תיקו – לבכר מצפה עבודה קשה כדי להיכנס לנעליו, כי מעכשיו – הוא יצטרך להשיג מקום אחד יותר מגבוה ממה שבלבול הצליח.

אגב, אחרי ההפסד אתמול של מכבי תל אביב 2:0 להפועל באר שבע ואי ההצלחה לסיים את העונה בלתי מנוצחת, במכבי חיפה עקצו את הצהובים בחשבון הטוויטר הרשמי של המועדון. הם העלו פוסט עם תמונות כוכבי הקבוצה הגדולה של 1993/94 (היחידה שסיימה בלתי מנוצחת) ורשמו: "היא לא דומה לאף אחד אחרת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי