19 חודשי מאסר לליאור אסולין, שהורשע בסחר בסמים

ליאור אסולין ליאור אסולין | אבשלום ששוני
ליאור אסולין ליאור אסולין | אבשלום ששוני
ליאור אסולין בבית המשפט ליאור אסולין בבית המשפט | אבשלום ששוני
ליאור אסולין ליאור אסולין | אבשלום ששוני
ליאור אסולין ליאור אסולין | אבשלום ששוני

בית משפט השלום בתל אביב גזר עונש משמעותי על כדורגלן העבר בן ה-40, שנעצר באפריל 2018 עקב מכירה ברשת טלגראס. אייל לחמן, ששימש כעד אופי שלו: "אם יש בחור שייתן את הלב והנשמה לאנשים שהוא חי איתם, זה הוא"

(גודל טקסט)

בית משפט השלום בתל אביב גזר הבוקר (חמישי) 19 חודשי מאסר על כדורגלן העבר, ליאור אסולין, שנאשם והורשע בסחר בסמים. באפריל 2018 אסולין נעצר לאחר שנתפס באזור התחנה המרכזית בתל אביב כשהוא מוכר סם ללקוחות. החלוץ ששיחק בין השאר בהפועל באר שבע, בית"ר ירושלים וזכה בגביע המדינה עם בני סכנין בעונת 2003/04, סחר באמצעות רשת טלגראס.

בחודש נובמבר האחרון, התביעה המשטרתית ביקשה להטיל על אסולין שלוש שנות מאסר וחצי, מאסר על תנאי במקרה של עבירה חוזרת, פסילת רישיון הנהיגה שלו וקנס בסך 30,000 ש"ח. עורכת הדין מטעם הפרקליטות, רינת יצחקי, אמרה באחד הדיונים: "היו לו שני סוגי סמים. ביום שהוא נתפס היו ברשותו מספר שקיות חלוקה, סמים המחולקים למספר מנות. אם נסתכל על כל האישומים ביחד, יש לנו 30 אישומים, 30 קונים סך הכל, כ-130 גרם וכ-16,000 ש"ח".

לטענת התביעה, הייתה זו עבודתו העיקרית של אסולין והוא פעל גם להסוות אותה באמצעים שונים. בהמשכו של הדיון מתח השופט ביקורת על הטענה שאסולין "עבר הליך שיקומי הלכה למעשה ולמרבה התדהמה, מאחורי כל אלה עומדת פגישה אחת עם שירות המבחן במישור הטיפולי".

ליאור אסולין בבית המשפט | אבשלום ששוני

המאמן אייל לחמן שימש כאחד משלושת עדי האופי של ליאור אסולין במשפט ואמר עליו: "אני לא חושב שיש מישהו שמכיר אותו יותר ממני, זה חיכוך יומיומי בין שחקן למאמן, זה להרגיש את השחקן מבוקר עד ערב, זה לעקוב אחריו ואני יכול להגיד ש-25 שנה אני מאמן בליגות העליונות, כולל בחו"ל, לכל מאמן יש את השחקנים הבודדים שנכנסים לו ללב והוא יכול לסמוך עליהם ברגע האמת. וליאור הוא כזה. ללא ספק. אם יש בחור שייתן את הלב שלו והנשמה שלו לאנשים שהוא חי איתם, אפשר לספור את זה על עשר אצבעות, במהלך קריירה כ"כ עמוקה ורצופת מורדות ועליות, קשה מאוד למצוא אנשים נאמנים ועם לב טהור. אני יודע שכבודו הולך לפי חוק יבש ואין מה לעשות, אבל אני בטוח שיש אנקדוטות קטנות ויש מקום להיגיון ולנימי הרגש. לא הייתי בא לעמוד במקום כזה אם לא הייתי לעניות דעתי, ממקומי קטונתי כמובן, אבל הבחור הזה ראוי לכל עזרה ולכל תמיכה, ולכל התחשבות באשר היא".

ליאור אסולין | אבשלום ששוני

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי