סכנין עשויה לבקש לדחות את המשחק הקרוב, חלוץ ג'מייקני סיכם

במשרד הבריאות דרשו סבב בדיקות נוסף, הקבוצה מהמגזר צפויה לבקש להזיז את המפגש נגד מכבי חיפה אם יימצאו עוד נדבקים: "נקווה שכולם למדו מהמשחק המפורסם מול נתניה". דיין קלי (29) צפוי לחתום בימים הקרובים

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין ממשיכה לסבול מנגיף הקורונה. בשבוע האחרון נמצאו בקבוצה נדבקים נוספים עוזר המאמן הראל סלע עלי עותמאן, בירם כיאל ואייהב גנאיים ואם לא די בכך, סכנין לא התאמנה מאז יום רביעי. הבוקר (שבת) משרד ומנהלת הליגות הורו על סבב בדיקות נוסף שיעברו שאר השחקנים והצוות כדי לעצור את שרשרת ההידבקות, כשנותר שבוע לפני משחק החזרה נגד מכבי חיפה.

בסכנין מבהירים כי במידה שיימצאו היום נדבקים נוספים, הם ידרשו לדחות את המשחק הקרוב מול הירוקים. "אנחנו כבר כמעט חמישה ימים ללא אימונים ושחקנים שכבר נדבקו ונקווה שכולם למדו מהמשחק המפורסם מול נתניה" אמר גורם במועדון. מעבר לנדבקים גם הקשר עטאא ג'אבר ייעדר מול חיפה בגלל הרחקה.

בינתיים מחוץ למגרש מנסים ראשי המועדון והצוות המקצועי לשמור על שפיות וקרובים לצרף את שחקן הרכש הראשון שלהם בחודשים ינואר. מדובר בחלוץ הג'מייקני, דיין קלי, אשר סיכם את תנאיו במועדון וצפוי לחתום עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת.

קלי בן ה-29 הספיק לרשום ארבע הופעות בינלאומיות ובמהלך כבש שני שערים, מגיע מקבוצת שארלוט אינדפנדנס מליגת המשנה בארצות הברית, שם לאורך הקריירה כבש לא פחות מ-92 שערים ב-218 הופעות, 11 מהם הגיעו בעונה האחרונה. עדיין לא ברור מתי החלוץ החדש ינחת בישראל וזה יקרה לאחר מספר ימים בהם יבקש רישיון עבודה ויעבור בדיקת קורונה לפני המראתו לארץ.

ניסו אביטן | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי