החלון נסגר: אבו אלשיך ופרייר במכבי פ"ת, בצ'יראי בבני יהודה

שגיב יחזקאל
שגיב יחזקאל | הפועל באר שבע

עוואד חזר למכבי חיפה והמוליכה השאילה את שחקן הכנף למלאבס, אבוקסיס התחזק ברגע האחרון גם בעמית גלזר ממכבי ת"א, תירם וטוויזר חתמו ברעננה, מהפכה בהפועל פ"ת ולאלה חתם ביעד מפתיע. כל ההעברות והשמועות

(גודל טקסט)

חלון ההעברות בכדורגל הישראלי ננעל הערב (בשעה 19:00) והמשמעות היא שהושלמו הסגלים בליגת העל והלאומית עד תום העונה. ספורט1 ריכז עבורכם את כל העסקאות שהושלמו וכל השמועות והעסקאות שפנלו מיומו האחרון של החלון.

רשמי

* רמזי ספורי הושאל מהפועל באר שבע למועדון ספורט אשדוד עד תום העונה (איציק יצחקי ואשר גולדברג). לחצו כאן לידיעה המלאה. החלוץ שגיב יחזקאל עשה את הדרך ההפוכה והצטרף לקבוצה של רן בן שמעון.

* שחקן הכנף יהאב אבו אלשיך עבר למכבי פתח תקווה בהשאלה עד תום העונה ממכבי חיפה, לאחר שהירוקים הנחיתו את מוחמד עוואד בחזרה מלך פוזנן.

* ועוד במכבי פתח תקווה: אחרי שסגרה את כל התנאים מולו, הושלם צירופו של מורגן פרייר האנגלי, שעל המשא ומתן עמו פורסם לראשונה בספורט1 אתמול. כעת המועדון פועל להבאתו ארצה (תומר חבז).

יהאב אבו אלשיך |

* בני יהודה קיבלה את השחרור הבינלאומי של פאטוס בצ'יראי מוויסלה קראקוב. המונטנגרי בן ה-32 השלים את חזרתו לישראל בחוזה עד תום העונה.

פאטוס בצ'יראי | בני יהודה תל אביב, רשמי

* האישור הבינלאומי הגיע ומקס גרצ'קין השלים את המעבר להפועל חדרה לחצי העונה הקרובה: "אני אוהב מאוד את האנשים בחדרה, התגעגעתי לאווירה פה. אני כבר מחכה למשחק הראשון ובטוח שיחד נצליח לעמוד במטרה העיקרית שהיא להישאר בליגה".

מקס גרצ'קין | הפועל חדרה, רשמי

* רכש צפוי של אייל ברקוביץ'? הקשר ליאור ברקוביץ', בנו של אייל, חתם בהפועל פתח תקווה יחד עם ענר שכטר.

* רגע לפני סגירת החלון, הפועל פתח תקווה הודיעה על חיזוק מפתיע: יה יה מלדג'ה, הקשר בן ה-23, שפתח את העונה בסגל הפועל חדרה והשתייך בעבר לסגל הנבחרת הצעירה של חוף השנהב, עוזב את ברו סטארה הבולגרית ומצטרף לפרוייקט של אייל ברקוביץ' באם המושבות. ינחת בשבוע הבא לאחר קבלת האישורים הנדרשים.

ליאור ברקוביץ' | הפועל פתח תקווה

* החלוץ הצעיר שביט מזל הושאל מהפועל תל אביב להפועל כפר שלם מהליגה הלאומית. בנוסף, גם איתמר אפרת מקבוצת הנוער של הפועל ת"א הושאל לכפר שלם.

* אחרי שלך פוזנן אישרה את שחרורו, מכבי חיפה הודיעה רשמית על חזרתו של מוחמד עוואד מהשאלה לקבוצה הפולנית לשורות הירוקים. לחצו כאן לידיעה המלאה.

* מכבי תל אביב התכוונה להעביר את עמית גלזר, אחיו של דן גלזר, לקבוצת הבת מהליגה הלאומית – בית"ר תל אביב/בת ים, אך בסופו של דבר בני יהודה היא זו שסיכמה עם הצהובים על צירופו בהשאלה עד תום העונה. האלופה תקווה כי גלזר יצבור דקות. (אשר גולדברג, אלון בן דוד).

עמית גלזר | בני יהודה, רשמי

* מגן הפועל חדרה, רז נחמיאס, קיבל הודעה שאינו בתכניות וסגר בבני יהודה עד תום העונה. עוד קודם לכן נחמיאס הוצע לבני סכנין. (אלון בן דוד ומיכאל וייסרמן)

* אחרי הטרייד של יחזקאל וספורי, עוד עסקה מבית היוצר של אשדוד: דודי תירם, ששייך למועדון אך אינו חלק מהסגל, חתם לשנה וחצי בהפועל רעננה באמצעות סוכנו אדם קידן (איציק יצחקי).

דודי תירם | הפועל רעננה, רשמי

* מהראן לאלה מצא קבוצה חדשה. החלוץ הוותיק בן ה-38 עזב את ירמיהו חולון מליגה א' בה שיחק בחצי השנה האחרונה והצטרף להפועל עכו. "נפלה בחלקי זכות גדולה להצטרף למועדון הפועל עכו. שמעתי על המועדון רק דברים טובים, וההחלטה להגיע לכאן הייתה מאוד קלה. אין ספק שאני מגיע לקבוצה שעד עכשיו עושה עונה יפה והמטרה שלי להביא את הניסיון שלי בכדורגל כדי לעזור למועדון לעמוד במטרות שלו עד לסיום העונה", אמר החלוץ במעמד החתימה.

לאלה עם סוכנו, ברק בדש | הפועל עכו

* הקשר אוהד רבינוביץ' עזב את הפועל רמת גן אחרי שנה וחצי וחתם במוליכת הליגה הלאומית, הפועל ירושלים. רבינוביץ' בן ה-24 אמר אחרי החתימה: "מודה למועדון על האמון בי ומקווה להחזיר אל המגרש. שמעתי המון על הקהל החם של הקבוצה, מחכה לראות אותו במגרשים ובינתיים – לשמח אותו מרחוק".

* ובחזרה לקבוצה של אייל ברקוביץ' – הפועל פתח תקווה גם התחזקה בשחקנים מליגת העל: דודו אלטרוביץ' בן ה-21 שיכול לשחק הן כמגן והן כקשר כנף – הושאל מהפועל חיפה עד לתום העונה. הקשר גל אסולין, (23) חוזר לקדנציה שנייה בקבוצה לאחר עונה בהפועל ראשון לציון.

דודו אלטרוביץ', גל אסולין | הפועל פתח תקווה, רשמי

* הקשר הצעיר אופיר בנבינשתי הושאל להפועל אום אל פאחם עד תום העונה מהפועל רמת גן.

שמועות

* בני סכנין ניסתה ברגע האחרון להחתים את פיראס מוגרבי, אולם הפועל שפרעם סירבה לשחררו והצדדים לא הספיקו להגיע לסיכום עד סגירת החלון (מיכאל וייסרמן).

* עוד עסקה בין באר שבע לאשדוד? בעודה מנהלת משא ומתן לרכישת המגן אביב סולומון, הקבוצה מבירת הנגב התעניינה במגן השמאלי של רן בן שמעון, גיל כהן. בשלב זה, באשדוד טוענים כי לא ישחררו את השחקן, אולם בבאר שבע נחושים לצרף מגן שמאלי בכל מחיר לאחר ששלשום פנו גם למקס גרצ'קין שחתם לבסוף בהפועל חדרה.

* בני יהודה נחושה לצרף את עידו שחר מהפועל חיפה ואף הציעה טרייד שבמסגרתו יוסיף מוסא יעשה את הדרך ההפוכה. שחר עצמו מעוניין במעבר ונקט בצעד חריג על מנת להוציא לפועל: הקשר החליט שלא להשתתף באימון הפועל חיפה, ששוקלת את ההצעה מבני יהודה אך הבהירה לשחר כי הוא יעמוד לוועדת משמעת. (מיכאל וייסרמן)

עידו שחר | שלומי גבאי

* אחרי שירדה ממנו בגלל פערים כספיים, הפועל באר שבע תעשה ניסיון אחרון לצרף את אביב סולומון מהפועל כפר סבא. מחזיקת הגביע שיפרה את הצעתה למועדון מהשרון. (איציק יצחקי)

* שחקן נוסף שצפוי לחתום ברעננה הוא קשר בני סכנין, דניאל טוויזר.

* מהראן לאלה ועזב את ירמיהו חולון מליגה א' וקיבל שתי הצעות, מהפועל עכו ואחי נצרת מהליגה הלאומית. היום הוא יחליט היכן יחתום. (מיכאל וייסרמן)

דולב חזיזה, מיקי סירושטיין | מאור אלקסלסי

* מיקי סירושטיין לא יצטרף להפועל תל אביב. האדומים הבינו כי הסיכויים להחתימו נמוכים כיוון שהפועל חיפה לא מעוניינת לשחררו, ולכן החליטו לסיים את מסע הרכש בחלון הנוכחי. (אשר גולדברג)

* מור פדידה עזב את מ.ס כפר קאסם, במדיה כבש שישה שערים העונה, וחתם בסקציה נס ציונה. (תומר חבז)

* הקשר הניגרי מייקל אמאנגה צפוי לחתום על חוזה ארוך טווח בהפועל קריית שמונה. אמאנגה בן ה-18 היה אמור להצטרף לקבוצת הנוער, אך לבסוף הוחלט לרשום אותו גם בקבוצה הבוגרת. (מיכאל וייסרמן)

מור פדידה, אדם קידן |

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי