מנחם מסרב להתלונן נגד אוהד הפועל חיפה. רוקאביצה ושרי ישובו לאימונים

הקשר יחזור בשבת, מלך השערים יתחיל אימון עם כדור בראשון. חבשי לא סובל משבר, טוואטחה יעבור בדיקות בימים הקרובים בשל רגישות. וגם: המשטרה פנתה למגן הירוקים לאחר אירועי הדרבי, עוואד חזר וגרשון נשאר

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה עדיין מתאוששת מאירועי הדרבי, ומתכוננת לנזק מקצועי משמעותי בעקבות הקטטה, כפי שעולה מדו"ח השיפוט שנחשף. חמישה שחקני מפתח מהקבוצה הוזכרו בדו"ח של לירן ליאני כמעורבים ישירים באלימות וצפויים לספוג עונשי הרחקה ממושכים, בנוסף למנכ"ל הקבוצה אסף בן דב.

הערב (חמישי) משטרת ישראל פנתה למגן סאן מנחם והציעה לו להגיש תלונה במשטרה נגד אוהד הפועל חיפה. במידע מודיעיני שהגיע לידי המשטרה נודע כי לאחר האירועים הסוערים בדרבי, הועבר מספר הטלפון של המגן ברשתות החברתיות והוא ספג איומים. המגן בשלב זה מסרב להגיש תלונה, אך ייתכן שתיפתח חקירה נגד אותו אוהד גם ללא תלונה מצד מנחם.

לגבי מצב הפצועים במכבי חיפה, המועדון הירוק הודיעה כי צ'רון שרי וניקיטה רוקאביצה יחזרו לאימונים. הקשר ישוב בשבת לאחר שהחלים ממתיחה בשריר התאומים, החלוץ יתחיל אימונים עם כדור ביום ראשון. בנוסף, הבלם עאיד חבשי אינו סובל משבר בידו וגם הוא ישוב לאימונים בשבת, כמו גם רז מאיר. לגבי טאלב טוואטחה, המגן סובל מרגישות בשריר ויעבור בדיקות נוספות בימים הקרובים. יובל אשכנזי ימשיך בשיקום.

ניקיטה רוקאביצה | לירון מולדובן

ועוד במכבי חיפה, הבוקר הירוקים הודיעו באופן רשמי על חזרתו של מוחמד עוואד לסגל הקבוצה אחרי חצי עונה בלך פוזנן. כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1, בכרמל פנו לחלוץ שגדל במועדון אחרי ההפסד למ.ס. אשדוד ופציעתו של ניקיטה רוקאביצה. עוואד השתכנע לאחר שיחה עם הצוות המקצועי, ובעיקר לאור מיעוט הדקות בפולין. לאורך תקופה עוואד שקל את צעדיו ולאחר הפנייה מחיפה, השתכנע, פנה לצוות הניהולי שישחרר אותו מההשאלה לקבוצת האם והשיג את האישור לטוס לישראל.

כעת ייכנס לבידוד של חמישה ימים, ולאחר שיעבוד בדיקת קורונה יחזור להתאמן עם חבריו בכפר גלים: "אני מאוד שמח לחזור הביתה, למקום הטבעי שלי. למכבי חיפה יש מטרות ואני מקווה לעזור לה בהן כמה שיותר". אמר עוואד לאתר הרשמי. במקביל, רמי גרשון, שכבר היה עם 'רגל וחצי בחוץ' ועל סף סיכום בבני יהודה, יישאר בקבוצה עד תום העונה בעקבות החשש מפציעה של חבשי וריבוי הנעדרים בסגל.

ההכרזה על חזרתו של מוחמד עוואד | מכבי חיפה האתר הרשמי

צפו באירועי הדרבי

אירועי הדרבי: ז'וסואה עקץ את שחר, סאן מנחם הגיב לאירוע
אראל שוקל להגיש תביעה: "מנכ"ל מכבי חיפה תקף אותי"
חזיזה וארד עקצו את שחקני הפועל חיפה: "היה טעים"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי