קסם זר: הרכב הזרים המשתלמים בליגת החלומות

לפני עוד מחזור ליגה, החלטנו לתת את הבמה לשחקנים הבולטים שהגיעו מחו"ל, איתם בנינו את הנבחרת הכי יעילה במסגרת התקציב. הירשמו לליגת החלומות לפני תום חלון החילופים ותוכלו לזכות בפרסים שווים בכל שבוע

(גודל טקסט)

בלעדי למשתמשי האפליקציה: היכנסו לליגת החלומות של ספורט1, הרכיבו קבוצה ותוכלו לזכות בפרס חדש בכל שבוע!

עוד לא פתחתם קבוצה בליגת החלומות של ספורט1? אף פעם לא מאוחר מדי. בכל שבוע יש לכם הזדמנות לנסות את מזלכם ולזכות בפרסים שווים במיוחד. החוקים פשוטים מאוד – לרשותכם תקציב של 125 מיליון שקלים לבניית הסגל של 15 שחקנים הכולל 11 בהרכב הפותח ועוד ארבעה מחליפים, שיוכלו לשרת אתכם למחזורים הקרובים – מעבר לכך אין כל הגבלה למערך בו תרצו לשחק ולמספר השחקנים באותה קבוצה.

השבוע החלטנו לעשות לכם היכרות עם השחקנים הזרים בליגת העל ובחרנו את הנבחרת המשתלמת ביותר, שאפשר לבנות איתם במסגרת התקציב, כולל גם ארבעה מחליפים. יש לציין כי לא הוכנסו שחקנים המחזיקים באזרחות ישראלית כמו ניקיטה רוקאביצה, דניאל טננבאום וכו'.

דז'יוגאס ברטקוס (שוער) – קריית שמונה

מחיר: 7 מיליון

נקודות: 41

השוער הליטאי היה כבר בדרך החוצה מקריית שמונה, ואף ירד לספסל לקראת סיום העונה הסדירה אשתקד, אך את העונה הנוכחית פתח אחרת לחלוטין. ברטקוס שמר שמונה פעמים העונה על שער נקי (מקום ראשון בליגה) והוא אחד הגורמים המרכזיים שקריית שמונה הוציאה עד כה רק 12 כדורים מהרשת. המקרה של ברטקוס שוב מוכיח מדוע צריך לתת זמן התאקלמות לזרים, שרק משתפרים משנה לשנה והמרוויחה העיקרית היא קריית שמונה.

דז'יוגאס ברטקוס | דני מרון

בוגדן פלאניץ' (בלם) – מכבי חיפה

מחיר: 8.5 מיליון

נקודות: 74

הבלם הסרבי של מוליכת הטבלה מתגלה כאחד השחקנים האיכותיים בליגה וגם ההכשלה ברחבה על מתן חוזז במשחק העונה נגד מכבי תל אביב לא אמורה להזיק לו בטווח הארוך. העונה עזר למכבי חיפה לשמור על שער נקי שמונה פעמים והוסיף גול בכורה נגד בני יהודה – לכן אין זה מפתיע שפלאניץ' מוביל בניקוד של שחקני ההגנה.

בוגדן פלאניץ' | מאור אלקסלסי

לואיס הרננדס (בלם) – מכבי תל אביב

מחיר: 9 מיליון

נקודות: 66

השחקן היציב ביותר של מכבי תל אביב, שלא ירד מכר הדשא מאז הצטרף הקיץ, נמצא בגרף עלייה לאור מינוי של פטריק ואן לוון. האלופה ספגה רק שני שערים בשבעת המשחקים האחרונים ובאותו פרק זמן הרננדס היה שחקן השדה היחיד שלא ירד לספסל. בינתיים הספרדי לא רשם בישול מזריקות החוץ הארוכות והמסוכנות שלו, אך הספיק לכבוש נגד אשדוד.

לואיס הרננדס | אריאל שלום

אנריק סבוריט (מגן שמאלי) – מכבי תל אביב

מחיר: 10 מיליון

נקודות: 59

לסבוריט רק בישול אחד העונה ולחובתו חמישה כרטיסים צהובים, אבל הוא זוכה לניקוד גבוה בגלל יציבות בהרכב במשחק ההגנה. כמו בן ארצו הרננדס, גם מקומו בהרכב של הספרדי מובטח ולאור הרצף החיובי של מכבי תל אביב, הוא זוכה לניקוד רב. ההשקעה בסבוריט לא קטנה בכלל, ולמעשה הוא שחקן ההגנה היקר בליגת החלומות, אך לטווח הארוך שווה להשאירו. הוא מוכיח זאת כבר שנה שלישית ברציפות.

אנריק סבוריט | אודי ציטיאט

מונטרי קמאהני (מגן שמאלי) – מ.ס. אשדוד

מחיר: 7 מיליון

נקודות: 44

עוד שמאלי בהרכב, אך לעומת סבוריט, הכוח של קמהאני נמצא בהתקפה. זה נכון שגם בהגנה מצבה של אשדוד לא רע בכלל, בסך הכל הקבוצה מעיר הנמל שמרה שש פעמים על שער נקי והגנאי שותף בכל המשחקים, אבל את מקומו בנבחרת הזרים הרוויח בזכות נתונים אדירים של שער וארבעה בישולים. אם המספרים ימשיכו לעלות, הוא ימצא את עצמו במהרה בקבוצה בכירה יותר באירופה.

מונטרי קמהאני | אודי ציטיאט

ז'וסואה (קשר התקפי) – הפועל באר שבע

מחיר: 15 מיליון

נקודות: 58

גם כרטיס אדום נגד מכבי חיפה ועונשי השעיה מצד הפועל שבע, לא יימנעו מהפנומן הפורטוגלי להוביל את הניקוד של הקשרים הזרים בליגת החלומות. שישה שערים ושני בישולים יש לז'וסואה ב-15 הופעות ליגה והיד עוד נטויה.

ז'וסואה | דני מרון

צ'רון שרי (קשר התקפי) – מכבי חיפה

מחיר: 14 מיליון

נקודות: 53

יחד עם ז'וסואה, שרי הוא הזר הטוב בליגת העל וגם מבחינה מספרית ניתן לראות זאת. בעונה שעברה השלים דאבל דאבל (10 שערים ו-11 בישולים) ראשון במכבי חיפה מזה 19 שנה וגם השנה ממשיך באותו קצב. יחד עם זאת, בשלושת המשחקים האחרונים לא הצליח לכבוש או לבשל והדבר משפיע באופן ישיר גם על התוצאות של מכבי חיפה. מעניין אם הבצורת תימשך זמן רב או שההולנדי יסיים אותה כבר נגד כפר סבא ביום ראשון.

צ'רון שרי | דני מרון

סבסטיאן ולאסקס (קשר התקפי) – בני סכנין

מחיר: 7 מיליון

נקודות: 33

הקולומביאני שמוצב באופן קבוע בהרכב של ניסו אביטן, כבש עד כה העונה שני שערים ב-13 הופעות. הנתונים עדיין לא מרשימים, אבל העלות של ולאסקס די נמוכה ולאור חשיבותו בסכנין, ייתכן שהסטטיסטיקה שלו תשתפר במחזור הבאים והוא יתגלה כאחת הגבינות הגדולות של ליגת החלומות.

סבסטיאן ולאסקס חוגג | אריאל שלום

קיזיטו (חלוץ) – הפועל כפר סבא

מחיר: 8 מיליון

נקודות: 54

נקודות האור של כפר סבא העונה הוא חלוץ נבחרת אוגנדה, שכבש העונה לזכות הקבוצה מהשרון שישה שערים ותרם עוד בישול, שמותירים את הירוקים מעל הקו האדום. עסקה מוצלחת במיוחד של יצחק שום.

קיזיטו | אריאל שלום

גוסטבו מרמנטיני (חלוץ) – הפועל חדרה

מחיר: 7 מיליון

נקודות: 46

לחדרה הצטרף אחרי עונה מוצלחת בארמניה ובישראל כבר התחיל להראות ניצוצות. השערים עדיין לא ממש הגיעו (שניים בלבד), אבל הספיק לתרום ארבעה בישולים למקסים פלקושצ'נקו, מרשל אודה ולעובידה חטאב, שהספיק לחתום בבני יהודה. גם אם חדרה תרד ליגה בסוף העונה, נשמח לראות את מרמנטיני ממשיך בישראל גם בשנים הבאות.

גוסטבו מרמנטיני | מאור אלקסלסי

פאהד באיו (חלוץ) – מ.ס. אשדוד

מחיר: 7 מיליון

נקודות: 44

אוגנדי נוסף בנבחרת הזרים. באיו רק בן 22 והוא כבר אחד השחקנים הכי יעילים בליגה. ארבעה שערים כבש החלוץ כאשר שלושה מהם הובקעו בארבעת המשחקים האחרונים וזו בשורה מצוינת עבור רן בן שמעון, שזוכה לגיוון בחלק ההתקפי בדיוק בזמן. לאור היכולת המחזורים האחרונים, אנו ממליצים לכם להציב את באיו בהרכב שלכם בהקדם, לפני שזה יהפוך לטרנד הבא.

פאהד באיו חוגג | לירון מולדובן

מחליפים

ג'ונתן סיסה (הפועל חדרה) – 28 נקודות

יוסיף מוסא (בני יהודה) – 28 נקודות

קוואן פרייטר (מכבי נתניה) – 35 נקודות

מייקל אומוה (הפועל כפר סבא) – 22 נקודות

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי