מוכנים לפלייאוף: נבחרת הסיבוב השני בליגת החלומות

למרות שאיבדה את מקומה בפסגה, למכבי חיפה יותר נציגים ממכבי ת"א. וגם: השחקן המפתיע מכפ"ס ומי צבר הכי הרבה נקודות? הירשמו לליגת החלומות של ספורט1 לפני תום חלון החילופים ותוכלו לזכות בפרסים שווים בכל שבוע

(גודל טקסט)

בלעדי למשתמשי האפליקציה: היכנסו לליגת החלומות של ספורט1, הרכיבו קבוצה ותוכלו לזכות בפרס חדש בכל שבוע!

עוד לא פתחתם קבוצה בליגת החלומות של ספורט1? אף פעם לא מאוחר מדי. בכל שבוע יש לכם הזדמנות לנסות את מזלכם ולזכות בפרסים שווים במיוחד. החוקים פשוטים מאוד – לרשותכם תקציב של 125 מיליון שקלים לבניית הסגל של 15 שחקנים הכולל 11 בהרכב הפותח ועוד ארבעה מחליפים, שיוכלו לשרת אתכם למחזורים הקרובים – מעבר לכך אין כל הגבלה למערך בו תרצו לשחק ולמספר השחקנים באותה קבוצה.

לכבוד סיום העונה הסדירה, היום (שבת) נציב את הנבחרת המצטיינת בסיבוב השני של ליגת העל על פי כמות הנקודות שצבר השחקן הבולט בכל עמדה במגרש.

שוער: דניאל טננבאום (מכבי תל אביב)

מספר נקודות בסיבוב השני: 72

אחרי עונה היסטורית תחת ולדימיר איביץ', השוער הישראלי-ברזילאי, כמו יתר חבריו, התקשה לשמור על יציבות ורק בסיבוב הראשון ספג 15 שערים – כמעט כפול מבכל העונה שעברה. תחת פטריק ואן לוון הגנת הברזל של צהובים חזרה לתפקד וטננבאום נותר המרוויח העיקרי, כאשר הוציא חמישה כדורים מהרשת בכל הסיבוב השני ועלה לראש טבלת השערים הנקיים עם 13.

דניאל טננבאום
דניאל טננבאום | מאור אלקסלסי

מגן ימני: כארם ג'אבר (מכבי נתניה)

מספר נקודות בסיבוב השני: 44

אחרי שהעביר את המחזורים הראשונים בעיקר על הספסל, ריימונד אטוולנד החליט לתת את האמון במגן הצעיר שהפך לשחקן הרכב קבוע. אמנם גם כשהוא על המגרש, נתניה ממשיכה לספוג כמעט באופן קבוע, אבל גול נגד אשדוד ובישול מול קריית שמונה מבדיל אותו מיתר השחקנים בעמדתו.

כארם ג'אבר | ברני ארדוב

בלם: לואיס הרננדס (מכבי תל אביב)

מספר נקודות בסיבוב השני: 60

לספרדי לקח זמן להשתלב במכבי תל אביב, אבל כמו טננבאום גם הפעם מדובר בשחקן שפרח מחדש לאחר חילופי המאמנים. הרנדדס הוא אחד השחקנים הכי יציבים בליגה ומעבר למאזן ההגנתי הנפלא של האלופה, העובדה שלא ספג אף כרטיס צהוב בסיבוב השני מעניקה לו לא מעט נקודות זכות, וזו גם אחת הסיבות שהצליח להיכנס לנבחרת.

לואיס הרננדס | אריאל שלום

בלם: בוגדן פלאניץ' (מכבי חיפה)

מספר נקודות בסיבוב השני: 60

למרות שאיבדה את מקומה בפסגה וספגה שלושה הפסדים בסיבוב השני, מכבי חיפה עדיין נותרה אחת משתי ההגנות היציבות בליגה. פלאניץ' שמתגלה כאחד משחקני ההגנה הטובים ביותר שהגיעו למכבי חיפה בשנים האחרונות, פספס רק 11 דקות בכל הסיבוב השני ואיזן זמנית את התוצאה ב-2:4 הביתי על קריית שמונה.

בוגדאן פלאניץ' | מאור אלקסלסי

מגן שמאלי: סאן מנחם (מכבי חיפה)

מספר נקודות בסיבוב השני: 64

מבחינה הגנתית אי אפשר להשוות את מנחם לאנריק סבוריט ממכבי תל אביב, אבל התרומה ההתקפית של המגן השמאלי, שאמור היה בכלל לשמש כמחליפו של טאלב טוואטחה, היא על גבול המדהימה. ארבעה שערים יש למנחם, מתוכם שלושה בסיבוב השני, פי שניים לפחות מכל שחקן הגנה אחר – לכן אין זה מפתיע שתפס את מקומו ב-11 המצטיינים.

סאן מנחם | מאור אלקסלסי

קשר: נטע לביא (מכבי חיפה)

מספר נקודות בסיבוב השני: 64

הקפטן הירוק ממשיך להשתפר מדי שנה ולהיות אחד השחקנים הכי חשובים של מכבי חיפה במירוץ לאליפות. לביא לא איבד את מקומו בהרכב בסיבוב השני והוחלף רק פעמיים, כאשר קבוצתו הובילה בבטחה על הפועל כפר סבא וקריית שמונה. מעבר לכך הרוויח את מקומו בנבחרת בזכות בישול לגודסוויי דוניו מול בית"ר ירושלים ושער גדול בנגיחה נגד בני יהודה.

נטע לביא חוגג | מאור אלקסלסי

קשר: גבי קניקובסקי (מכבי נתניה)

מספר נקודות בסיבוב השני: 77

בעונתו השלישית בעיר היהלומים, קינקובסקי בן ה-23 עושה סוף סוף את עונת הפריצה שלו, שתעניק לו ככל הנראה חוזה בקבוצה גדולה בישראל או מעבר לים. הקשר המשיך באותו קצב גם לאחר סיבוב ראשון מוצלח כאשר כבש שלושה שערים, בישל שלושה נוספים והותיר את נתניה תלויה בעצמה במאבק בפלייאוף העליון במחזור הסיום.

גבי קניקובסקי חוגג | ברני ארדוב

קשר: חנן ממן (הפועל חיפה)

מספר נקודות בסיבוב השני: 78

תאמינו או לא, אבל לא היה אף שחקן בליגה שצבר יותר נקודות מחנן ממן בסיבוב השני של הליגה. אמנם זה לא הספיק למקום בפלייאוף העליון, אבל אחרי שנתיים לא קלות בהפועל באר שבע ובית"ר ירושלים, ממן חזר להיות אחד השחקנים הטובים בליגה בקבוצת נעוריו. ארבעה שערים ושלושה בישולים היו לקשר בסיבוב השני, וזה לא כולל כמובן את המספרת האדירה שנפסלה מול סכנין.

חנן ממן חוגג | מאור אלקסלסי

חלוץ: עומרי אלטמן (הפועל תל אביב)

מספר נקודות בסיבוב השני: 74

זו לא העונה הכי מרשימה של שחקן ההתקפה האדום, שכבש העונה שער שדה אחד בלבד, אך בזכות עקביות בהרכב ושיפור ביכולת של הפועל תל אביב, אלטמן הפך לחלוץ שהשיג את כמות הנקודות הגבוהה בסיבוב. כמו שחקנים רבים בנבחרת, גם אלטמן לא איבד את חולצת ההרכב באף משחק בסיבוב השני ועזר להפועל תל אביב לעלות מעל הקו האדום בזכות ארבעה שערים חשובים ובישול.

עומרי אלטמן | אריאל שלום

חלוץ: דין דוד (מ.ס. אשדוד)

מספר נקודות בסיבוב השני: 55

מלך שערי מ.ס. אשדוד, הוא גם הנציג היחיד של הפתעת העונה בנבחרת הסיבוב. מתוך שמונת שעריו, חמישה מהם הגיעו בסיבוב השני ולכן לחלוץ בן ה-25 מניות רבות בעלייה של אשדוד לפלייאוף העליון אחרי היעדרות של תשע שנים.

דין דוד חוגג | לירון מולדובן

חלוץ: קיזיטו (הפועל כפר סבא)

מספר נקודות בסיבוב השני: 53

זה לא היה הסיבוב של החלוצים בליגה, וזו ללא ספק הסיבה שקיזיטו הצליח להשתחל ל-11 המצטיינים. כפר סבא פתחה את הסיבוב השני בצורה נפלאה עם שבע נקודות בשלושה משחקים, בעוד החלוץ מצא את שערו השישי העונה, אך מאז הקבוצה מהשרון ניצחה רק פעם אחת וכבשה פעמיים בלבד בתשעה מחזורים. האוגנדי בסך הכל רושם עונה טובה וכנראה ימשיך בליגה גם בשנה הבאה, אך לא בטוח בכלל שזה יספיק לקבוצתו לשרוד בפלייאוף התחתון.

קיזיטו | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי