מומנטום חיובי: רצפי הכיבושים הארוכים ביותר העונה בליגת העל

למרות שרובם לא פוגעים בפלייאוף, מדובר בשחקנים החמים בישראל, שיכולים לחזור לכושר ולהניב לא מעט נק' לנבחרת שלכם. הירשמו לליגת החלומות של ספורט1 לפני תום חלון החילופים ותוכלו לזכות בפרסים שווים בכל שבוע

(גודל טקסט)

בלעדי למשתמשי האפליקציה: היכנסו לליגת החלומות של ספורט1, הרכיבו קבוצה ותוכלו לזכות בפרס חדש בכל שבוע!

עוד לא פתחתם קבוצה בליגת החלומות של ספורט1? אף פעם לא מאוחר מדי. בכל שבוע יש לכם הזדמנות לנסות את מזלכם ולזכות בפרסים שווים במיוחד. החוקים פשוטים מאוד – לרשותכם תקציב של 125 מיליון שקלים לבניית הסגל של 15 שחקנים הכולל 11 בהרכב הפותח ועוד ארבעה מחליפים, שיוכלו לשרת אתכם למחזורים הקרובים – מעבר לכך אין כל הגבלה למערך בו תרצו לשחק ולמספר השחקנים באותה קבוצה.

בשבוע שעבר התייחסנו לשחקנים שנמצאים בבצורת הארוכה ביותר בליגה והפעם החלטנו לתת את הבמה לאלו שמצאו את הרשת ברצף המשחקים הארוך ביותר מאז תחילת העונה. למכבי חיפה יש שלושה נציגים, אך תוכלו למצוא שחקנים גם ממכבי תל אביב, הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים.

ירדן שועה (בית"ר ירושלים)
מספר משחקים רצופים בהם מצא את הרשת: 3
מספר שערים במהלך הרצף: 3

לחלוץ בית"ר בסך הכל חמישה שערים מתחילת העונה, אך בתחילת 2021 הייתה תחושה שהוא חוזר לכושר ההבקעה שהיה לו בבני יהודה. נגד הפועל חיפה העלה את קבוצתו ל-1:3 לאחר מבצע אישי נפלא, מיד אחר כך היה שותף לקונצרט שכלל גול ובישול ב-0:4 מול חדרה וסגר את הרצף בקריית שמונה עם עוד מהלך אלגנטי ברחבה. כמה חבל עבורו שמאז המחזור ה-17 הבקיע רק נגד באר שבע.

ירדן שועה חוגג | דני מרון

דולב חזיזה (מכבי חיפה)
מספר משחקים רצופים בהם מצא את הרשת: 3
מספר שערים במהלך הרצף: 3

העונה של חזיזה החלה בלא מעט סימני שאלה. הקשר התקשה לשמור על יציבות בהרכב ולא הצליח לכבוש או לבשל בששת משחקי הליגה הראשונים של מכבי חיפה. חזיזה התעורר מיד אחרי ההפסד 3:2 להפועל כפר סבא, עם שער חשוב נגד בית"ר ירושלים, בהמשך הבקיע גם קריית שמונה והוסיף שער ובישול נגד סכנין והיה לו מניות רבות בריצה הנפלאה של המוליכה שרשמה שמונה ניצחונות רצופים.

דולב חזיזה חוגג | מאור אלקסלסי

גודסוויי דוניו (מכבי חיפה)
מספר משחקים רצופים בהם מצא את הרשת: 3
מספר שערים במהלך הרצף: 3

לא מעט ביקורת הייתה כלפי הצוות המקצועי של הירוקים בעקבות הגעתו תמוהה של החלוץ הגנאי, שתפס תקן של זר, למרות שירדן שועה ויהאב אבו אלשיך עדיין היו בסגל של בכר וגם על כר הדשא לא הרשים כאשר עלה לדקות ספורות מהספסל ולא תרם לחלק הקדמי של מכבי חיפה. אך יאמר לזכותו של דוניו שהוא לקח את ההזדמנות בשתי ידיים. במשחק הראשון שפתח בהרכב, כבש מול בני יהודה וכעבור חודשיים ניצל את היעדרותו של ניקיטה רוקאביצה עם שלושה שערים ובישול בשלושה משחקים – מול הפועל חיפה, בית"ר ירושלים וקריית שמונה. גם היום דוניו הוא אחד החלוצים הכי יעילים בליגה עם ממוצע של גול בקצת פחות משני משחקים.

גודסוויי דוניו חוגג | מאור אלקסלסי

אנתוני וארן (הפועל באר שבע)
מספר משחקים רצופים בהם מצא את הרשת: 3
מספר שערים במהלך הרצף: 4

כזכור, בשבוע שעבר ציינו שווארן הוא השחקן שנמצא בתקופת הבצורת הארוכה ביותר בקרב שחקני ליגת העל. כבר 16 משחקים בהם הוא שותף הוא לא מצליח להבקיע, וזאת למרות רצף מרשים במיוחד בחלק הראשון של העונה. החלוץ שכבש בסך הכל שישה שערים העונה, הגיע למאזן הזה כבר במחזור ה-11, אז הייתה תחושה שישבור את שיאו האישי בליגה. נגד קריית שמונה נהנה משני בישולים של סינטיהו סלליך ועזר לבאר שבע להשיג 1:2, כעבור שלושה ימים הבקיע גם ב-2:2 נגד חדרה והרצף נגמר בבלומפילד, שם נעץ את המסמר האחרון ב-0:3 החד צדדי על הפועל תל אביב. מאז הוא מחפש שער ראשון ב-2021.

אנתוני וארן חוגג | דני מרון

יונתן כהן (מכבי תל אביב)
מספר משחקים רצופים בהם מצא את הרשת: 4
מספר שערים במהלך הרצף: 5

אם מכבי תל אביב תזכה באליפות, דור פרץ ככל הנראה ייזכה בתואר שחקן העונה, אבל גם יונתן כהן ראוי לקבל פרס צנוע יותר שייקרא "שחקן העונה של מכבי תל אביב בתקופת גאורגיוס דוניס". אולי עבר יותר מדי זמן כדי להיזכר בתצוגות של שחקן ההתקפה הנפלא בחלק הראשון של השנה, אך לולא השערים והבישולים שלו, למכבי תל אביב היה כעת שבע נקודות פחות וככל הנראה מאבק האליפות היה מוכרע מזמן לצד הירוק. הרצף של כהן נגד כפר סבא עם שער ושני בישולים. אחר כך כבש בהפסד 3:2 לאשדוד ועוד לפני שעזר למכבי תל אביב לחלץ נקודה ב-2:2 מול נתניה, הוביל את הצהובים ל-3:4 מטורף על הפועל חיפה עם צמד יקר. גם אצל פטריק ואן לוון הספיק לכבוש ולבשל פעמיים, אך הפציעה קטעה סופית את המומנטום וכעת הוא ינסה לתרום כמה שאפשר במשחקי הפלייאוף.

יונתן כהן חוגג | אריאל שלום

ניקיטה רוקאביצה (מכבי חיפה)
מספר משחקים רצופים בהם מצא את הרשת: 8
מספר שערים במהלך הרצף: 10

פתיחת העונה של מלך שערי הליגה הייתה על גבול הבלתי הגיונית. זה לא רק היה בליגה, בחודשים הראשונים של העונה גם כבש בגביע הטוטו ובאירופה רשם מאזן בלתי רגיל של ארבעה שערים וארבעה בישולים בארבע הופעות בסך הכל – יותר מסך השערים שכבשו העונה, הפועל כפר סבא, בני סכנין והפועל תל אביב עד כה העונה. לכן היה ברור שהרצף ייעצר מתישהו, וכך קרה לאחר שרוקאביצה נפצע ונדבק בקורונה ומאז הוא כבר לא אותו שחקן. בפלייאוף הוא עדיין לא כבש ובהמשך גם ירד לספסל ב-0:3 הירוק באשדוד. את תואר מלך השערים אף אחד לא ייקח לו גם השנה, אבל נראה שהוא ישמח לוותר עליו בתמורה לשער ניצחון על מכבי תל אביב.  

ניקיטה רוקאביצה חוגג | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי