סימנים של פרידה? בולוני: "לא אכניס את רפאלוב בלי סיבה"

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | AFP

לאזלו בולוני התראיין לתקשורת הבלגית לקראת צמד המשחקים נגד גנט והתייחס לקשר הישראלי שקיבל רק 23 דקות בשלושת המחזורים האחרונים: "המחליפים מקבלים הזדמנויות". בבלגיה כבר טוענים: יעזוב בינואר

(גודל טקסט)

ליאור רפאלוב הוא כבר לא הכוכב שהיה לפני כמה חודשים, כשהוביל את אנטורפן למקום בצמרת הליגה הבלגית ומרחק נגיעה משלב הבתים של הליגה האירופית. גם את העונה הנוכחית הוא פתח מצוין, עם חמישה שערים בששת המחזורים הראשונים, אבל מאז התחיל לקבל פחות ופחות הופעות בהרכב, ומאז ה"תקרית" עם דיומרסי מבוקאני הוא גם ממעט לעלות מהספסל. למעשה, בארבעת המחזורים האחרונים רשם הקשר הישראלי 23 דקות בסך הכל, ובבלגיה החלו לתהות לגבי עתידו במועדון.

מאמן אנטוורפן לאזלו בולוני התראיין היום (שלישי) לאתר הבלגי "Nieuwsblad" ונשאל בין השאר על מעמדו של רפאלוב. "יש הזדמנויות גם לשחקנים המחליפים", אמר בולוני בהתייחסו לרפאלוב ולסיימן ג'אקלרוד, "אבל סנדר קופמן משחק טוב וגם הבקיע במשחק הידידות נגד דן האג. אני אעשה שינויים אם יהיה צורך, אבל אם לא יצוצו בעיות עם ההרכב הנוכחי בשני המשחקים נגד גנט אני לא אכניס אותו בלי סיבה".

עוד לפני ההתייחסות, בתקשורת הבלגית כבר צצות ספקולציות ואפילו טענות כי יעזוב את המועדון כבר בינואר הקרוב. לא ברור מה יהיה עתידו של אחד הליגיונרים הבולטים ביותר שלנו בעשור האחרון, אך אם יישאר באנטוורפן ייתכן שהוא לא יקבל הרבה הזדמנויות בקרוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי