תואר ראשון לעומרי גלזר כליגיונר: הכוכב האדום אלופת סרביה

play
הרשים את הסקאוטים. גלזר | GettyImages, Visionhaus
ביברס נאתכו מאיים לרדת מהמגרש לאחר שהואשם בתמיכה ב"מדינה שרוצחת אנשים" 03:19

השוער הישראלי פתח בניצחון הביתי 1:2 על באצ'קה טופולה, אולאינקה ואנדיאיי הבטיחו אליפות שביעית ברציפות עם אפשרות לדאבל

(גודל טקסט)

אחרי הסערה של ביברס נאתכו וההפסד של פרטיזן, הכוכב האדום בלגרד חגגה הערב (חמישי) אליפות שביעית ברציפות ו-10 מאז עצמאותה של סרביה. המוליכה ידעה שתיקו יספיק לה אחרי ההפסד של פרטיזן, אך ידעה לנצח 1:2 את באצ'קה טופולה ולפתוח פער של 14 נקודות בפסגה כשנותרו 12 בקופה. במקרה של שוויון, האליפות מוכרעת על פי הנקודות במהלך הליגה הסדירה וגם שם יש לכוכב יתרון, כך שהסיפור היה נסגר ממילא.

זו אליפות שנייה בקריירה לעומרי גלזר (לקח אחת כשוער משנה במכבי חיפה ב-2020/21) שהיה אחד ממצטייני הכוכב האדום כמלך העצירות בשלב הבתים המאכזב בליגת האלופות ורשם 15 משחקים ללא ספיגה בליגה הסרבית. גם לברק בכר יש כמובן חלק, על אף פיטוריו באמצע העונה והמינוי של ולאדן מילוייביץ' במקומו. .

פיטר אולאינקה נגח לרשת אחרי קרן בדקה ה-55 והקפיץ את הקהל במרקנה, איבן מילוסבלייביץ' הכניע את גלזר בדקה ה-60 והשווה עבור השלישית בטבלה, אבל שריף אנדיאיי קבע 1:2 בדקה ה-75 ונתן לקהל לחגוג עם ניצחון. גם דאבל עדיין אפשרי העונה, כשהכוכב האדום תפגוש ב-21 במאי את וויבודינה בגמר הגביע.

* דני גרופר פתח לראשונה העונה בהרכב לודוגורץ והוחלף כעבור 61 דקות, ב-0:5 על הבאר בגומלין חצי גמר הגביע הבולגרי. לודוגורץ ניצחה 0:4 במשחק הראשון, כך שעוד לפני מפגש הגומלין היה די ברור שתעפיל לגמר. גרופר שותף 45 דקות במשחק הקודם, אבל אז עלה מהספסל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי