לא רק שהר: "אומוניה ניקוסיה מעוניינת בחמד ובבן חיים"

בקפריסין מדווחים שמוליכת הליגה מחפשת חיזוק בחלק ההתקפי וסימנה את שלושת שחקני נבחרת ישראל. אולם נראה שחלוץ צ'רלטון יירד מהפרק בשל גילו המתקדם

(גודל טקסט)

מוליכת הליגה הקפריסאית אומוניה ניקוסיה מחפשת חיזוק לעונה הבאה לקראת מוקדמות ליגת האלופות ונראה שהיא שמה עין על השוק הישראלי. כזכור, רק ביום שבת דווח בקפריסין שחלוץ הפועל באר שבע בן שהר הוא אחד המועמדים להגיע והיום (שני) הצטרפו עוד שני ישראלים לרשימה – תומר חמד וטל בן חיים החלוץ.

לגבי חמד טוענים כי הוא צפוי להשתחרר בתום העונה מקבוצתו צ'רלטון ולא שוכחים לציין את הרזומה המרשים שלו בפרמיירליג, לה ליגה וכן בנבחרת ישראל , אך במקביל מציינים כי העובדה שחגג כבר את יום הולדתו ה-33 מעוררת דאגה.

מי שנראה כעת המועמד הבכיר להגיע אחרי בן שהר הוא טל בן חיים החלוץ, ששוחרר לפני כחודש ימים מספרטה פראג. אך כפי שפרסמו כאן, שחקן הכנף בן ה-30 החל במגעים ראשונים עם מכבי תל אביב והוא כעת מסומן להיות שחקן הרכש הראשון של האלופה הישראלית בעונה 2020/21.

יש לציין כי לאומוניה ניקוסיה יש היסטוריה לא קצרה עם השוק הישראלי ועד כה שיחקו בשורותיה לא פחות משישה שחקנים. יובל שפונגין היה השחקן הראשון שהצטרף ואחריו הגיעו גם אוהד לויטה, דדי בן דיין, עוז ראלי, אמיר עגייב וחן עזרא שהחל את העונה באי השכן ושב לליגת העל בחודש ינואר וחתם במכבי נתניה. לכן לא מן הנמנע כי בקרוב מאוד ישראלי שביעי יגיע לאלופה הקפריסאית המיועדת.

http://sport1.maariv.co.il/israeli-soccer/Ligat-Haal/Article-788314
טל בן חיים | ספרטה פראג, אתר רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי