טיבי, גולסה וריקן יהיו בסגל, מגעים ראשונים עם בן חיים

השלושה קיבלו אישור ממשרד הבריאות וצפויים לשחק בשלישי מול ב"ש. מקורב לעסקת האקס: "זו המטרה שלו". חוזה חדש עם סעיף יציאה יוצע לגולסה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תפגוש מחר (שלישי, 21:00) את הפועל באר שבע במחזור האחרון ותקווה לסיים את עונת 2019/20 ללא אף הפסד. בינתיים בשורות האלופה כבר החלו לתכנן את העונה הבאה.

הצהובים פתחו במגעים ראשוניים עם החלוץ טל בן חיים. השחקן, שעל מעברו הצפוי לצהובים פורסם כאן בחודש אפריל, אמור להיות הרכש הראשון של הקבוצה בחלון ההעברות. מקורב לעסקה אמר אתמול: "אין ספק שזאת המטרה הראשונה של טל. הוא רוצה להיות במכבי יותר מאשר בכל מועדון אחר".

ביממה האחרונה הופצו שמועות לפיהן אייל גולסה סגר על חוזה חדש במכבי תל אביב. הקשר עצמו טרם קיבל הצעה רשמית, אבל ככל הידוע, מכבי תציע לו חוזה לשנתיים או שלוש עם סעיף יציאה.

אייל גולסה
אייל גולסה. הצדדים מתקרבים | דני מרון

איתי שכטר ושרן ייני אמורים להמשיך, כשבנושא הזרים, המועדון יגיש הצעה לאנדרה ז'ראלדש, שבודק גם אופציות אחרות. ז'איר אמאדור מעדיף לחזור לספרד. ומה בנוגע ליונתן כהן? ההערכה היא שהחלוץ שקיבל דרכון פולני יעזוב את הקבוצה. הדבר אמור לסייע לאלופה להחתים את בן חיים ולעשות העברות נוספות במהלך הקיץ.  

בנושא אחר, במועדון מתקשים לעכל את הסיטואציה שבה ארבעה שחקנים נמצאים בבידוד, להערכתם בשל איכון שגוי. אתמול שלח המועדון מכתב למנהלת בנושא בדרישה לקבל הבהרות, אך אלה טוענים כי הנושא נמצא בידיים של משרד הבריאות וטרם התקבלה הודעה בנושא. במכבי תל אביב טוענים כי במצב הנוכחי אין טעם לקיים את המשחק מחר, מכיוון שייאלצו להגיע אליו ללא איתן טיבי, אייל גולסה, אבי ריקן ומאור קנדיל, אבל במנהלת היו נחושים לסיים את הליגה בכל מחיר גם אם הארבעה לא יוכלו לקחת חלק בהתמודדות. לבסוף, הם קיבלו בשורות טובות, יצאו מהבידוד וייכללו בסגל מחר.

קנדיל, שכאמור היה האחרון מבין השחקנים להיכנס לבידוד ולא אמור להיכלל בסגל למשחק סיום העונה נגד הפועל באר שבע, צייץ בעמוד הטוויטר הרשמי שלו: "סיכוי יותר גבוה לזכות בלוטו מאשר לתפוס בטלפון נציג ממשרד הבריאות. לא יאומן".

הרכב משוער: אנדראס יאניוטיס; אנדרה ג'ראלדש, שרן ייני, איתן טיבי, אופיר דוידזאדה; דור פרץ, רוסלן ברסקי, אבי ריקן; אילון אלמוג, יונתן כהן, ניק בלקמן.

אבי ריקן, דן גלזר
אבי ריקן, דן גלזר | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי