פרסום ראשון: לגיונר חדש? הונבד ההונגרית מעוניינת בחגי גולדנברג

חגי גולדנברג
חגי גולדנברג. עשוי לעזוב את הפועל חדרה | אודי צטיאט

המגן הימני הוא אחד מהמועמדים המובילים לקבוצה המפוארת מהונגריה, קבוצות נוספות מרומניה עוקבות אחריו

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

לספורט1 נודע שבשבועות האחרונים קבוצת הונבד ההונגרית מגלה עניין במגנה הימני של הפועל חדרה בעונה שעברה, חגי גולדנברג וגיששה אצל נציגיו. גולדנברג בן ה-29, הוא אחד משני המועמדים המובילים לעמדה כאשר החלטה צפויה להתקבל בקרוב. בעונה שעברה רשם העונה את עונת השיא שלו כשכבש פעמיים ובישל עוד ארבע פעמים כשגם שתי קבוצות מרומניה עוקבות אחריו. במדי הונבד ההונגרית שיחק בעונה השוער רובי לבקוביץ'.

כזכור, בתחילת הקיץ הוא ניהל מו"מ עם הפועל תל אביב, שהתפוצץ עקב פערים כספיים, וגם זכה לחיזורים מהפועל באר שבע. אמש חשפנו שהפועל חדרה, שוקלת לפנות שוב למגן הימני בתקווה להחזירו למועדון, אחרי פיצוץ המגעים עם ירדן כהן, אך הצעה מאירופה תשבש את התוכניות לקבוצה של אורן גולן.

בראיון סיכום עונה לספורט1 אמר גולדנברג: "אני חושב שזאת עונה מצוינת והכי טובה בקריירה שלי. למעט מאבוקה אז בתור מגן אני חושב שיש לי את המספרים הטובים ביותר ולא מעט משחקים שיחקתי בעמדות אחרות והייתי יכול לשפר את אותם. אם היינו מגיעים לפלייאוף העליון אז אני חושב שהייתי מגיע לנבחרת ישראל". אין ספק שמעבר לאירופה, עשוי להקנות לו מקום בסגל של ווילי רוטנשטיינר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי