ערן זהבי החמיץ פנדל, ר.פ נכנעה 2:0 לג'יאנגסו

החלוץ זכה לכבוד לפני המשחק על הגעתו ל-100 שערים, אך בעיטת עונשין שלו נעצרה ע"י שוער היריבה וגוואנגז'ו רשמה הפסד שלישי בארבעה מחזורים. דיא סבע חזר אחרי שמונה חודשים. 24 דקות לאלחמיד ב-1:1 של סלטיק

(גודל טקסט)

במחזור שעבר הוא שבר בצורת של חמישה משחקים ועזר לקבוצתו להשיג נקודה ראשונה העונה, אך היום (ראשון) ערן זהבי וגוואנגז'ו ר.פ חזרו למסלול ההפסדים כשנכנעו 2:0 לג'יאנגסו סונינג, מוליכת בית א' בליגה הסינית. בדקה ה-58 חלוץ נבחרת ישראל קיבל הזדמנות להחזיר את קבוצתו למשחק, בזמן שהייתה בפיגור כפול, אך בעיטת העונשין שלו מ-11 מטרים נעצרה על ידי השוער היריב. את שערי הניצחון של ג'יאנגסו הבקיע שחקנה של שחטאר דונייצק לשעבר, הברזילאי אלכס טשיירה.

אחרי ארבעה מחזורים, ר.פ נמצאת במקום האחרון בבית שלה עם נקודה אחת בלבד. עוד בגזרה הישראלית, דיא סבע חזר לשחק לראשונה מאז ה-1 בדצמבר 2019, כאשר עלה מהספסל בדקה ה-67. אקס מכבי נתניה והפועל באר שבע סיים את תקופת הבידוד המורכבת שעברה עליו ונכלל בסגל לראשונה העונה, אך גם הוא לא הצליח להושיע את גוואנגז'ו.

הערב נפתח דווקא בנימה אופטימית מבחינת זהבי, לכבודו נערך טקס על הגעתו ל-100 שערים בליגה הסינית. זהבי קיבל חולצה מיוחדת עם המספר 100 בגבה וגם את נעל הזהב בה זכה בעונה הקודמת, אז סיים כמלך השערים עם שיא הליגה בכל הזמנים, 29 כיבושים.

זכה לכבוד, אך החמיץ פנדל והפסיד | אתר הליגה הסינית

רק אלחמיד שותף ב-1:1 של סלטיק

באופן מפתיע, אלופת סקוטלנד רשמה מעידה ראשונה בליגה כבר במחזור השני, כשסיימו בתיקו בלבד נגד קילמרנוק, שסיימה במקום השמיני בעונה הקודמת. חאתם עבד אלחמיד עלה מהספסל בדקה ה-66, בעוד ניר ביטון לא שותף.

בליגה הסרבית, ביברס נאתכו, שכבש במחזור הפתיחה, ייעדר הערב מסגל פרטיזן בלגרד שתארח את יאבור. בן דודו, אמיר נאתכו, כבש בפנדל ב-0:3 של נומה קאליו האסטונית במשחק נגד נארווה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי