תורג'מן חזר לווינה, ויסלה לא תצרפו עד שלא יתאושש מהפציעה

על אף שמעברו לקראקוב היה על סף סגירה, הפולנים החליטו להשהות את המגעים עד אשר הוא יחלים מפגיעה בשריר ויוכל לעבור בדיקות רפואיות מקיפות

(גודל טקסט)

רק לפני כשבועיים בתקשורת הפולנית היו משוכנעים שאלון תורג'מן יחתום בוויסלה קראקוב תוך ימים ויסיים רשמית את דרכו באוסטריה וינה, שעל פי הפרסומים כבר ויתרה על תשלום עבורו והסכימה לשחררו ללא תמורה. גם החלוץ בן ה-29 סיפר לאחר מכן בראיון ב-103FM שהוא ישמח להישאר בפולין, בקבוצה בה בילה כמושאל את החודשים האחרונים והצטיין במדיה עם שישה שערים בתשעה משחקים.

ולמרות כל האמור לעיל, הבוקר (שלישי) מדווחת התקשורת בפולין על פניית פרסה מצד ויסלה קראקוב. כידוע, תורג'מן נפצע פעם נוספת מחזור לפני סיום העונה, גם לפני היציאה ל"פגרת הקורונה" המאולצת הוא נפצע למספר שבועות, ועל כן החליטו בוויסלה שלא להחתימו עד אשר הוא יחלים לחלוטין מהפציעה ויעבור בדיקות רפואיות מקיפות.

אלון תורג'מן | ויסלה קראקוב, האתר הרשמי

תורג'מן, מוסיפים כלי התקשורת באוסטריה, חזר השבוע מווינה אחרי חופשת מולדת בישראל וצפוי להגיע לאימוני הקבוצה כדי לעבור טיפולים בפציעתו בשריר. תורג'מן אמור לסיים את חוזהו בתום העונה, אך לאוסטריה וינה אופציה להאריך את חוזהו בעונה נוספת – אופציה שספק אם תממש.

תורג'מן לא צפוי כעת להיעדר תקופה ארוכה ועל כן מבהירים בקראקוב שייתכן שהשיחות בין הצדדים יחודשו בקרוב וכך או אחרת לא נראה שהוא ימשיך באוסטריה וינה, אך בשלב זה הוא ישוב למסגרת הקבוצה ויטופל שם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי