הערכה: ערן זהבי סיים את דרכו בגוואנגז'ו

ערן זהבי | אתר הליגה הסינית

ארבע שנים אחרי שהצטרף לר.פ, נראה כי מלך השערים בסין כבר לא ישוב. הוא צפוי לנחות בישראל כבר מחר ולהצטרף לאימוני הנבחרת ביום ראשון לקראת משחקי ליגת האומות. פנרבחצ'ה מציעה לו שלושה מיליון יורו לעונה

(גודל טקסט)

ערן זהבי צפוי להגיע כבר מחר (חמישי) לישראל ולהצטרף לנבחרת עם התכנסותה ביום ראשון לקראת שני משחקיה בליגת האומות, מול סקוטלנד (יום שישי הבא) וסלובקיה (7.9).

למרות הודעת גוואנגז'ו ר.פ על שחרורו לשני המשחקים הקרובים, ההערכה הגוברת היא שהוא סיים את דרכו במועדון הסיני, לאחר ארבע שנים וכארבעה חודשים לפני סיום חוזהו, וכי לא ישוב לסין לסיום משחקיה של גוואנגז'ו ר.פ בליגה (מחזור הסיום ב-28.9) ולאחר מכן בפלייאוף.

להערכה הזו יש שתי אינדיקציות: האחת, אי שיחרורו של דיא סבע, חברו לקבוצה, למשחקי הנבחרת. השנייה, פנרבחצ'ה, שמנהלת מגעים איתו ועם סוכנו, מעוניינת להחתים אותו לפתיחת הליגה הטורקית ב-12 בספטמבר, והמאמן רוברט פרוסיננסקי, רוצה בו כבר עכשיו. אין זה אומר כי זהבי ישחק בפנרבחצ'ה, אבל שכרו שם כבר מובטח והוא יעמוד על 3 מיליון יורו לעונה, הרבה פחות מכפי שהרוויח בסין. הצעה אטרקטיבית אחרת יכולה לשנות את התמונה, אבל בכל מקרה, כאמור, ההערכה היא שהוא לא ישוב לסין.

ערן זהבי | אתר הליגה הסינית

גם בסין, כפי שפרסמנו הבוקר, תהו מיד לאחר הודעת השחרור של קפטן הקבוצה לנבחרת ישראל, אם ייתכן שהצדדים סיכמו ביניהם על התרת החוזה מספר חודשים לפני המועד המקורי. זהבי, כידוע, הגיע לר.פ בקיץ 2017 תמורת כ-7 מיליון דולר ממכבי תל אביב ומאז כבש 91 שערים ב-106 משחקי ליגה בלבד, כולל שתי זכיות בתואר מלך השערים עם 27 ו-29 כיבושים בשנים 2017 ו-2019. ב-2017 הוא גם נבחר לכדורגלן השנה בסין.

האם זהו משחקו האחרון של זהבי בסין?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי