באסיה נפרדים מזהבי: "הוא הפך לאליל, לא יהיה אותו דבר בלעדיו"

בצל השמועות על החזרה לאירופה, ביבשת כבר הודו לישראלי: "סימן עידן חדש בסין. אי אפשר שלא להתאהב בסגנון שלו. המספרים שלו לא מכבדים מספיק את גדולתו, הוא אחד במינו. נכנס בצדק ללב האוהדים ולדפי ההיסטוריה"

(גודל טקסט)

זה לא סוד שערן זהבי עשוי לעזוב בקרוב את הליגה הסינית, כאשר טרם ידוע איזו קבוצה תזכה בשירותיו של חלוץ נבחרת ישראל. בימים האחרונים דווח שפנרבחצ'ה הטורקית עשויה להיות היעד הבא של השחקן, ובאסיה כבר נפרדים מהישראלי.

"ערן זהבי סימן עידן חדש לכדורגל הסיני" נכתב עליו באתר הפופולרי All Asian Football. כל מי שעקב אחרי הליגה הסינית בחמש השנים האחרונות לא היה יכול שלא להתאהב בסגנון המשחק שלו, בנחישות שלו, במהלכים שלו ובכלל בכדורגל שהוא מספק".

"הבן האובד של גוואנגז'ו בדרך חזרה לאירופה, ופנברבחצ'ה רודפת אחריו כבר כמה חודשים. למרות משחק ההגנה הרע של ר.פ קבוצתו, זהבי בחר להישאר נאמן למועדון, למרות שאברנגראנדה של פאביו קנאברו רצתה אותו כמעט בכל חלון העברות. הוא הפך לאליל מוחלט אצל האוהדים".

ערן זהבי
ערן זהבי | הליגה הסינית

"בטורקיה יש לו הזדמנות להוכיח את עצמו מחדש כחלוץ שמתאים לרמה הגבוהה של אירופה. בליגה שצומחת כל הזמן, ובמרכז לוהט שרק יידחף אותו עוד יותר. אין ספק שבלעדיו הליגה סינית לעולם לא תהיה זהה"

"103 שערים ב-117 הופעות בגוואנגז'ו ר.פ, תופקד בכל מקום בחלק הקדמי, כבש הכי הרבה שערים לעונה בליגה הסינית במהלך עונת 2019. אלו רק מספרים קרים שלא מכבדים לגמרי את גדולתו של החלוץ, שהוא יחיד במינו. ערן בחר לתרום את השנים הטובות ביותר בקריירה שלו להתמודד עם ההרפתקה החדשה. הוא הראה אנושיות לפני ספורט ושיחק בגישה הנכונה".

"ביולי 2016 הוא הגיע לכדורגל הסיני ובצדק נכנס לדפי ההיסטוריה של הכדורגל האסייתי עם מספר רב של שערים ובישולים. בתקופה שלו בסין הוא לא רק ניפץ שיא אחר שיא, אלא גם נכנס ללב האוהדים של המועדון, שהיה תמיד שאפתני ורעב להצלחות, ולעתים קרובות גם היה תלוי באופן מוחלט ביכולת של השחקן הטוב ביותר שלו".

ערן זהבי
ערן זהבי | צילום: אתר הליגה הסינית

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי