חודש וחצי אחרי שחתם: קונסטנטינוס עזב את אולימפיאקוס ניקוסיה

עדי קונסטנטינוס | האתר הרשמי

הקשר הישראלי שעדיין לא ערך הופעה רשמית בקפריסין, עבר בהשאלה לדיגניס אקריטס מורפו מליגת המשנה. בהודעת המועדון התבלבלו וטענו כי מדובר בחלוץ

(גודל טקסט)

בשל סיבות שלא ממש קשורות לכדורגל, המושבה הישראלית בקפריסין התרחבה באופן משמעותי. עומר אצילי ודור מיכה ששוחררו ממכבי תל אביב בעקבות "פרשת הכדורגלנים והקטינות", מצאו בית חדש באפואל ניקוסיה ואנורתוזיס בהתאמה ובן שהר הושאל גם הוא לאפואל לאור קשיים כלכליים בהפועל באר שבע לאחר התפרצות הקורונה.

לעומתם, עדי קונסטנטינוס קיבל את ההזדמנות של חייו. הקשר בן ה-26 שעד לפני מספר חודשים ירד לליגה א' עם הפועל אשקלון, עבר לראשונה לקבוצה מעבר לים כאשר הצטרף לאולימפיאקוס ניקוסיה שסיימה אשתקד במקום התשיעי בליגה הראשונה. אולם, אתמול (ראשון) הודיעה קבוצתו הנוכחית על השאלתו של קונסטנטינוס לדיגניס אקריטס מורפו מליגת המשנה, כחודש וחצי אחרי המעבר, מבלי שערך הופעה רשמית בקפריסין.

קבוצתו החדשה, סיימה אשתקד את העונה במקום ה-12 וניצלה ברגע האחרון מירידה לליגה השלישית. השחקן הבולט במועדון הוא גאוסו פונאנה ששיחק בעבר באנורתוזיס ובאומוניה ניקוסיה, ומאמנו סטפאנוס ווסקרידיס שלא אימן לפני שהגיע לדיגניס אקריטס מורפו, נמצא במועדון כבר שלוש שנים. אגב בהודעת המועדון כנראה התבלבלו וקראו לקונסטנטינוס חלוץ, בנוסף הודיעו כי יקבל את החולצה מספר 10.

עדי קונסטנטינוס |

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי