סבע כבש ב-3:3 הדרמטי של ר.פ, שער עצמי לפרץ בבכורה בוולפסברגר

החלוץ דייק מהנקודה הלבנה והעלה את מאזנו לחמישה גולים, קבוצתו חזרה מפיגור כפול בתוך תוספת הזמן מול ג'יאנגסו סונינג. הקשר הבקיע לשערו הוא נגד זלצבורג. קליימן סופסל ב-0:2 של וולוס על אטרומיטוס ועגייב

קבוצות: וולפסברגר
(גודל טקסט)

ללא ערן זהבי שסיים את דרכו בקבוצה, דיא סבע וחבריו פגשו היום (ראשון) אצל ג'יאנגסו סונינג במסגרת המחזור ה-11 בליגה הסינית והישראלי המשיך לספק את הסחורה מבחינה אישית עם שערו החמישי בהופעתו השמינית. בניגוד להרגלה, גוואנגז'ו ר.פ גילתה אופי כשחזרה מפיגור 3:1 ל-3:3 דרמטי עמוק בתוך תוספת הזמן מול היריבה החזקה.

ר.פ פתחה בסערה וסבע העלה אותה ליתרון מפתיע באמצעות פנדל מוצלח (6), אולם איבן סאנטיני (27), אלכס טשיירה (48) ואדר (55) הפכו את התוצאה, אך ר.פ לא נבהלה וחזרה למשחק בזכות שער עצמי של שיאנג בדקה ה-89 ו-וולה נפלא של צ'אנג פייאה (92) שקבעו 3:3 סופר דרמטי.

למרות הנקודה היקרה, ר.פ עדיין בצרות. אחרי 11 מחזורים, היא ספגה לא פחות מ-26 שערים ובמאזנה שלושה ניצחונות בלבד. במחזור הבא (שישי ב-13:00, ישיר בספורט1), הקבוצה של סבע תקווה להשיג שלוש נקודות בחוץ מול שנחאי שנואה אשר לא ניצחה כבר חמישה משחקים ברציפות וניצבת במקום הרביעי.

דיא סבע |

בליגה הבלגית נערך המחזור החמישי וליאור רפאלוב פתח בהרכב אנטוורפן שהתארחה אצל סט. טרוידן והתאוששה מההפסד לשרלרואה בשבוע שעבר, עם ניצחון 2:3 דרמטי שהושג בזכות שער בדקה ה-88. הקשר הישראלי הוחלף בדקה ה-62.

בליגה ההולנדית, אלי דסה וקבוצתו ויטסה ארנהיים פגשו את ואלווייק למשחק חוץ במסגרת המחזור הראשון וינסו לפתוח את הליגה ההולנדית ברגל ימין. על ספסל היריבה של דסה וחבריו ישב ניקו אולסק, שערך בכורה כאשר נכנס בדקה ה-55. המשחק הסתיים בניצחון 0:1 לוויטסה.

באוסטריה, בלי שון וייסמן שעבר לספרד, וולפסברגר ואליאל פרץ החלו את הליגה במשחק ביתי קשה במיוחד מול האלופה והיריבה האפשרית של מכבי תל אביב בפלייאוף האלופות, רד בול זלצבורג. לצערו הרב, פרץ רשם התחלה נוראית כשהבקיע שער עצמי שהעלה את היריבה ליתרון ובהמשך הוחלף בדקה ה-55. לבסוף וולפסברגר הפסדירה 3:1.

בליגה היוונית נערך המחזור הראשון ובוריס קליימן היה אמור לעלות להופעתו הרשמית הראשונה במדי וולוס, אך נותר על הספסל. קבוצתו ניצחה בביתה 0:2 את אטרומיטוס של אמיר עגייב, שערך בכורה ושיחק 46 דקות לפני שהוחלף.

במקביל, קני סייף ולכיה גדנסק הובסו 3:0 על ידי גורניק ז'בז'ה ובתום שלושה מחזורים בליגה הפולנית, הם עם שני הפסדים ומדורגים במקום השמיני. סייף פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-59.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי