ההודעה הרשמית בקרוב? ערן זהבי סיים את דרכו בגוואנגז'ו ר.פ

דיווחים בסין על כך שכוכב המועדון בארבע השנים האחרונות התיר את חוזהו ולא ישוב לסין. במכבי תל אביב מצפים שמיץ' גולדהאר יגיש הצעה, זוכה לחיזורים גם ממועדונים באירופה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

כשגוואנגז'ו ר.פ אישרה לערן זהבי, למרות התנגדותה הראשונית, לשוב לישראל ולקחת חלק במשחקי הנבחרת, בידיעה שהוא כנראה יישאר בארץ גם למשחקי חלון אוקטובר ופלייאוף יורו 2020 בסקוטלנד, כבר היה די ברור שהוא לקראת סיום דרכו במועדון. הבוקר (ראשון), קצת יותר מארבע שנים אחרי שעבר לסין, לפי הפרסומים זה נגמר סופית.

מאמן גוואנגז'ו ר.פ ג'ובאני ואן ברונקהורסט, דיא סבע ואחרים במועדון כבר רמזו על כך שמלך השערים והקפטן לא ישוב בקרוב, אבל הבוקר , כך על פי הדיווחים, גרעה אותו הקבוצה מהסגל בהתאחדות הסינית והמשמעות היא כי חוזהו הותר ושהוא הפך לשחקן חופשי. יש לציין שבסביבתו של זהבי טענו כי הם לא יודעים על גריעתו מהסגל.

במכבי תל אביב לוחצים בימים האחרונים על ראשי המועדון להגיש לזהבי הצעה רשמית ולהחזירו לקריית שלום כארבע שנים אחרי שעזב ככוכב הבלתי מעורער של הקבוצה ונמכר בכשבעה מיליון דולר לסין. בנוסף להתעניינות ממכבי תל אביב, זהבי גם מחזיק, על פי הערכות, מספר הצעות מקבוצות באירופה, אך לא יעבור לפנרבחצ'ה כפי שפורסם לראשונה בספורט1.

ערן זהבי
ערן זהבי | Fred Lee / Contributor

זהבי, כידוע, יעזוב את סין לאחר ארבע שנים בהן כבש מעל 100 שערים בליגה ובגביע, הוסיף מעל 30 בישולים ועל אף שקבוצתו הידרדרה משנה לשנה, הוא נבחר לשחקן העונה בסין פעם אחת וסיים כמלך השערים פעמיים, כולל שבירת השיא עם 29 כיבושים ב-2019.

בסוף השבוע זהבי נעצר בעקבות מסיבה בביתו בסביון ותלונות השכנים על רעש חריג, לאחר שתועד, כך לפי המשטרה, מקלל שוטרים ומסרב להזדהות אולם הוא שוחרר לאחר תשאול בתחנה. אשתו, שי, טענה אתמול כי המעצר בוצע רק בכוונה תחילה, אולם נראה שמבחינתם הסאגה הסתיימה ופרק חדש עומד להתחיל בימים הקרובים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי