הסחבת נמשכת: ערן זהבי בספק גם למשחק בהראקלס

ערן זהבי באימון | פ.ס.וו איינדהובן, רשמי

הסינים מסרבים לשחרר את החלוץ עד שלא יוותר על דרישתו לקבל את שאר שכרו (כארבעה מיליון דולר). פ.ס.וו פנתה לפיפ"א וקיים סיכוי שהשחרור יגיע רק ביום שני, יממה לאחר משחק הליגה

(גודל טקסט)

לאחר שנעדר אתמול ממשחק הניצחון של פ.ס.וו איינדהובן בסלובניה (ראו ידיעה נפרדת), בגלל סירובה של גוואנגז'ו ר.פ לשחררו, קיים ספק גם לשיתופו של ערן זהבי במשחק הליגה ביום ראשון באלמלו, מול הראקלס.

כזכור וכפי שפורסם בספורט 1, ר.פ, קבוצתו הסינית של זהבי בארבע העונות האחרונות, מסרבת לשחררו עד שלא יוותר על דרישתו לקבלת את שאר משכורתו עד לסוף דצמבר 2020 (כארבעה מיליון דולר), ולכן הגישה פ.ס.וו איינדהובן, כבר לאחר חתימתו בקבוצה בשבת האחרונה, בקשה לפיפ"א לשחרור מיידי.

כיוון שהבקשה הוגשה בשבת והטיפול בה מוגבל לשבעה ימי עסקים, קיים סיכוי כי השחרור יגיע רק ביום שני, יממה לאחר משחק הליגה, ואז, במקרה הזה, משחק הבכורה של זהבי יהיה ביום חמישי, בטרונדהיים, מול רוזנבורג, בפלייאוף העלייה לליגה האירופית. יש לציין כי השחרור עשוי באותה מידה להגיע בכל רגע, אבל הספק נובע מהגדרת הזמנים. 

מי שבוודאי מודאג מהסיטואציה הוא מאמן הנבחרת, וילי רוטנשטיינר, שהכוכב הגדול ביותר שלו לא שיחק מאז משחק התיקו מול סלובקיה, בנתניה, לפני כשבועיים וחצי.

ערן זהבי בספרינט | פ.ס.וו איינדהובן, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי