עוזב את סין: דיא סבע המריא לדובאי כדי לחתום באל נסאר

חלוץ גוואנגז'ו ר.פ והנבחרת צפוי לעשות היסטוריה ולהפוך לישראלי הראשון שחותם באיחוד האמירויות. בחוזהו ייכללו בונוסים על הבקעת שערים, הסינים יקבלו עבורו כשלושה מיליון יורו

(גודל טקסט)

יומיים לאחר הדיווחים באיחוד האמירויות ובסין על כך שדיא סבע צפוי לעשות היסטוריה ולהיות הישראלי הראשון שעובר לשם, הבוקר (שבת) התברר כי אכן כך הדבר – חלוץ נבחרת ישראל וגוואנגז'ו ר.פ העלה תמונה בעמוד האינסטגרם שלו ואישר שהוא בדרכו לחתום בדובאי, כפי שנודע בקבוצת אל נסאר. המריא מהולנד גם סוכנו רונן קצב ומלונדון בא כוחו, עו"ד רועי רוזן, כולם ליעד אחד.

חוזהו של סבע בקבוצה האמירתית (שנתיים עם אופציה לשנה שלישית) כבר מוכן והוא לכאורה די דומה לחוזה שהיה לו בגוונגז'ו ר.פ, רק בשינוי קטן: במקום 2 מיליון דולר שכר בסיס, ישתכר סבע 2 מיליון יורו, ובכך ישדרג את שכרו ב-16 אחוז. מלבד זאת חוזהו רצוף בבונוסים שונים ומשונים, חלקם מעל 100 אלף יורו חלקם מתחת. סכום העברה צפוי לנוע סביב שלושה מיליון יורו.

קבוצות מהאמירויות משתתפות במגוון רב של מפעלים, מקומיים ובינלאומיים ולזכייה של כל אחד מהם מובטח בונוס, אם כי חייבים לומר: אל נאסר היא קבוצת מרכז טבלה באיחוד האמירויות, שהמאמן הקרואטי שלה קרונוסלאב יורצ'יץ' אחראי על העונה הכי גרועה של מאריבור הסלובנית בשנים האחרונות, ואשר זכתה באליפות אחרונה לפני 34 שנים, בגביע לפני חמש שנים ובפעם האחרונה שהיתה סגנית אלופה זה היה לפני שמונה שנים.

הנחמה היחידה: לסבע גם בונוס על זכייה בתואר מלך השערים, אם כי ראוי לציין שמלכי השערים בליגה האמירתית (כולל מרכוס ברג השבדי או אסמואה ג'יאן הגנאי) לא ירדו מ-25 שערים בעונה. סבע הוא הזר החמישי של אל נאסר שעל פי חוקי הליגה יכולה להחזיק כמה זרים שהיא רוצה, אבל רק ארבעה יכולים להיות על המגרש בו זמנית.

View this post on Instagram

Off to Dubai ! 🙏

A post shared by Diaa Sabia (@diaasabia10) on

סבע, כידוע, הגיע לגוואנגז'ו ר.פ בתיווכו של ערן זהבי בינואר 2019, אבל לאחר שמלך השערים עבר להולנד, כעת הקבוצה של ג'ובאני ואן ברונקהורסט תשחרר גם את הישראלי השני בסגלה. סבע בן ה-27 כבש 18 שערים ב-36 הופעותיו בליגה הסינית. את דרכו באיחוד האמירויות הוא צפוי להתחיל בחודש הבא, אז תצא לדרך העונה. בשנה שברה הליגה נעצרה בעקבות התפרצות נגיף קורונה ובוטלה תוך הקפאת היורדות וללא אלופה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי