דיווח: אפואל קנסה את אצילי ב-5,000 יורו. אכזבה גם משהר

עומר אצילי | אפואל ניקוסיה, האתר הרשמי

הקשר גרם נזק לחדר ההלבשה של ארמיס לאחר שהוחלף ובהנהלה לא עברו על כך בשתיקה. דאגה מהיכולת של החלוץ שלא כבש מאז מחזור הפתיחה: "לא אותו שחקן שהיה בישראל". ומה עם המאמן?

(גודל טקסט)

גם אם המעברים של עומר אצילי ובן שהר לאפואל ניקוסיה יצאו לפעול מסיבות שלא בהכרח קשורות לנושא המקצועי, הייתה תחושה שהשניים השתלבו במהרה באי השכן עם שערים ובישולים כבר בתחילת דרכם ונראה היה שהם בדרך לשידוך מוצלח. אולם, בימים האחרונים שמותיהם של צמד הישראלים עולים לכותרות מסיבות לא מחמיאות במיוחד.

אצילי שפתח במהלך ה-0:0 המאכזב של אפואל נגד ארמיס ביום ראשון, הוחלף יחד עם דיומרסי אנדונגלה בדקה ה-60 לאור הופעה פושרת. שחקן הכנף וחברו הקונגולזי לא שמרו על שלוות נפש וגרמו נזק לחדר ההלבשה של האורחת. על פי דיווח ב'פמגוסטה' ההנהלה לא הקלה ראש במעשה הוונדליזם של השניים והחליטה להטיל קנס של 5,000 יורו לכל אחד.

לגבי בן שהר הטענות בעיקר מקצועיות. החלוץ שסיים לפני כשתי עונות כמלך שערי ליגת העל, הבקיע בהופעת הבכורה במחזור הפתיחה בקפריסין נגד קרמיוטיסה, אבל מאז לא מצא את הרשת בששת המשחקים הבאים ואף החמיץ פנדל. "הנוכחות של בן שהר עד כה מעוררת דאגה בשורות אפואל, הוא לא אותו כדורגלן שכיכב בעבר בישראל".

ועדיין למרות חוסר ההצלחה בצד הישראלי, מי שסופג את מרב הביקורת הוא המאמן מרינוס אוזונידיס, שאחראי על פתיחת העונה הכי חלשה של אפואל ב-12 השנים האחרונות וכישלון מאכזב באירופה לאחר הפסד לסלובן ליברץ בפלייאוף. בקפריסין טוענים שהמאמן יעמוד למבחן בשלושת המחזורים הבאים מול פאפוס, אנורתוזיס (של דור מיכה) ואפולון לימסול. אם עד אז לא יספק תוצאות טובות יותר, הוא ישלם את המחיר.

בן שהר
בן שהר | אפואל ניקוסיה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי