המנהל הספורטיבי של אייאקס הודה: "עקבנו אחרי ערן זהבי"

מארק אוברמארס דיבר על החלוץ החדש של פ.ס.וו בראיון בהולנד: "הוא שחקן מצוין והייתי בקשר עם הסוכנים שלו. אם היו קורים שינויים אצלנו בקבוצה היינו ממשיכים במגעים, אבל זה לא קרה"

(גודל טקסט)

ערן זהבי עבר אמש (חמישי) את אחד הימים המאכזבים בתולדותיו לאחר שלא הצליח לכבוש מול סקוטלנד בחצי גמר פלייאוף היורו ורשם החמצה כואבת במיוחד בדו קרב פנדלים, שבדיעבד הובילה להדחתה של ישראל בגלאזגו.

למרות זאת, החלוץ החדש של פ.ס.וו. איינדהובן, שכבש ובישל פעמיים בשני משחקיו הראשונים בקבוצה ההולנדית, זכה להתייחסות דווקא מכיוון היריבה הגדולה אייאקס. המאמן הספורטיבי מארק אוברמארס ערך היום ראיון ברשת 'פוקס ספורט' והודה כי היה מו"מ מול הסקורר הישראלי.

"הוא שחקן מצוין ואני עקבתי אחריו במשך חמישה או שישה משחקים. הייתי בקשר עם הסוכנים של זהבי. אם היו קורים שינויים אצלנו בקבוצה היינו ממשיכים במגעים, זה לא קרה ולכן עזבנו את זה. בסוף החלטנו לא להמשיך עם זה", לפי דבריו של אוברמארס

כזכור לזהבי ממתינים שני משחקי נבחרת נוספים מול צ'כיה בבית ביום ראשון וסלובקיה בחוץ ביום רביעי, במסגרת דרג B של ליגת האומות. לאחר מכן זהבי עתיד לערוך את משחקו השני בהולנד מול זוולה ובאותו שבוע ההולנדים יתמודדו מול גראנדה בליגה האירופית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי