יצטרף לאצילי ושהר? דיווח: רוני לוי מועמד לאימון אפואל ניקוסיה

לאחר ההפסד 2:0 לאנורתוזיס ודור מיכה, בקפריסין מדווחים כי אקס בית"ר ירושלים נמצא בין השמות המובילים לתפוס את מקומו של המאמן מרינוס אוזונידיס, שעשוי להיות מפוטר כבר בשעות הקרובות

(גודל טקסט)

רוני לוי מועמד לאימון אפואל ניקוסיה. כך פורסם הערב (ראשון) בתקשורת בקפריסין, זאת לאחר שקבוצתם של עומר אצילי ובן שהר הפסידה 2:0 מוקדם יותר לאנורתוזיס פמגוסטה של דור מיכה, ובעצם רשמה את הפסדה השלישי העונה כשהיא מדורגת במקום התשיעי בטבלה.

באתר '24sports' הקפריסאי נכתב הערב: "תפקידו של המאמן מרינוס אוזונידיס נמצא כעת בסיכון גדול אחרי ההפסד לאנורתוזיס. הסיכוי שהוא יפוטר גדול מאוד ולא מן הנמנע שיהיו התפתחויות כבר בשעות הקרובות"

בדיווח הוסיפו: "על פי מידע שהגיע לאתר שלנו, שמו של רוני לוי נמצא על השולחן, זאת לאחר שהוא פוטר לפני חודשיים מבית"ר ירושלים. למעשה, על פי המקור מתקיים מו"מ בין המועדון למאמן הישראלי על מנת שיחזור לקפריסין, הפעם לספסל של אפואל".

כזכור, רוני לוי אימן בקפריסין בשתי קדנציות שונות (2011-13, 2016-18), כאשר בשניהן הוא הדריך את אנורתוזיס, אך פעמיים פוטר מתפקידו לאחר שחלה ירידה ביכולת של בקבוצה, שתמיד הייתה חלק מחבורת הצמרת בליגה הראשונה במדינה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי