מדהים: שער ניצחון לליאור רפאלוב על מוריניו וטוטנהאם

הכוכב של אנטוורפן העלה את מאזנו לשני שערים בליגה האירופית, הפעם נגד החניכים של מוריניו, והשיג ניצחון היסטורי לבלגים. דאבור כבש בדקה ה-94 נגד גנט. ניר ביטון עלה כמחליף בדקה ה-53, סלטיק איבדה יתרון 0:2

(גודל טקסט)

המחזור השני בשלב הבתים של הליגה האירופית נפתח הערב (חמישי) עם כמה משחקים מרתקים. מכבי תל אביב הדהימה את סיבאספור בטורקיה, הפועל באר שבע מתארחת כעת אצל ניס הצרפתית, וכמובן, כמדי שבוע, הנציגים הישראלים בליגה האירופית עושים חיל, ובראשם, ליאור רפאלוב, הכוכב הגדול של אנטוורפן.

רפאלוב, שרק בשבוע שעבר כבש שער ניצחון נגד לודוגרץ רזגארד במחזור הראשון, המשיך בכושר הנהדר שלו גם בליגה הבלגית עם שער ובישול, ולאחר שזכה למחמאות ממאמן טוטנהאם, ז'וזה מוריניו, שכינה אותו אלגנטי, הכוכב הישראלי לא אכזב וכבש שער נהדר ומפתיע בדקה ה-29. אמבוקאני פרץ נהדר את ההגנה של טוטנהאם, מצא את רפאלוב פנוי מול לוריס, הקשר שחרר בעיטה אדירה ברגל שמאל שלא השאירה לשוער הצרפתי שום סיכוי והעלה את קבוצתו ליתרון 0:1 על התרנגולים וגארת' בייל שפתח בהרכב.

במחצית השנייה, מוריניו העלה את הארי קיין וסון הונג מין מהספסל, אך הבלגים עמדו בלחץ אדיר. הישראלי היה יכול להשלים צמד לאחר שניצל טעות בהגנת התרנגולים, אך נעצר בשנייה האחרונה. למרות זאת, קבוצתו הצליחה לשמור על היתרון בדרך ל-0:1 היסטורי בסיום.

ליאור רפאלוב. הימם את מוריניו טוטנהאם | JOHN THYS/AFP via Getty Images

צפו בתקציר: דאבור נכנס כמחליף וכבש שער נפלא ב-1:4 של הופנהיים על גנט

בסלטיק, ניר ביטון נכנס כמחליף בדקה ה-53 ביתרון 0:2 של הסקוטים על ליל, ולצערו, הצרפתים הצליחו לחזור מפיגור עם שני שערים בדקות 67 ו-75 בדרך לתיקו 2:2 בסיום. חברו לקבוצה, חאתם אלחמיד, נשאר לסגל בעודו עדיין מחלים מנגיף הקורונה. קבוצתו של אליאל פרץ, וולפסברגר, אחראית לאחת הסנסציות הגדולות של המחזור עם ניצחון חוץ אדיר, 1:4 בפיינורד, הקשר הישראלי נכנס כמחליף בדקה ה-82.

במשחק בין לודוגורץ ללאסק לינץ', מאוויס צ'יבוטה נכנס בדקה ה-80 בהפסד 4:3 המטורף של הבולגרים. באוקראינה, ג'ואל אבו נכנס כמחליף בדקה ה-87 בהפסד 2:0 של קבוצתו לבראגה הפורטוגלית. מקס גרצ'קין נעדר מהסגל בעקבות פציעה.

לפני מכבי תל אביב: ויאריאל חזרו מפיגור ל-1:3, צמד לפאקו אלקאסר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי