לפני מכבי תל אביב: ויאריאל חזרה מפיגור ל-1:3 על קרבאח, צמד לאלקאסר

הקבוצה של אונאי אמרי עלתה למקום הראשון בבית של הצהובים לאחר ניצחון מרשים בסיום על היריבה מאזרבייג'ן. זלאטן החמיץ פנדל, מילאן חזרה לנצח עם 0:3 מרשים על ספרטה פראג. 1:2 ללסטר על א.א.ק אתונה

(גודל טקסט)

המחזור השני בשלב הבתים בליגה האירופית יצא לדרך הערב (חמישי), כשמילאן של סטפאנו פיולי חזרה לנצח וגברה 0:3 על ספרטה פראג בסן סירו ללא כל בעיות. בבית "הישראלי", יריבת מכבי תל אביב, ויאריאל חזרה מפיגור ל-1:3 על קרבאח בזכות בליץ לקראת הסיום, פאקו אלקאסר הבקיע פעמיים. לסטר גברה 1:2 על א.א.ק אתונה. הסנסציה הגדולה של הערב נרשמה בלונדון, כשטוטנהאם הובכה 1:0 ע"י אנטוורפן הבלגית, משער נפלא של ליאור רפאלוב. (קראו ידיעה נפרדת)

קרבאח – ויאריאל 3:1

הצוללת הצהובה הציגה הפגזה כבדה במחזור הפתיחה כשכבשה חמישייה. הפעם במשחק החוץ זה היה הרבה יותר קשה עבורה אך היא הפגינה אופי כאשר הצליחה למחוק פיגור בדרך לניצחון נוסף והיא עם שש נקודות בשני משחקים, ובמקום הראשון בבית של אלופת ישראל.

הצהובים כמעט כבשו בדקה ה-16 אך החלוץ קרלוס באקה נגח לקורה אחרי כדור קרן. הספרדים איימו על השער שבע פעמים במחצית אך לא הצליחו לכבוש. קובו בלט במספר מהלכים יפים. בדקה ה-63 סמואל צ'וקווזה רשם החמצה גדולה. אונאי אמרי חיכה עד לרבע השעה האחרונה עם החילופים וביצע חילוף משולש שהתברר כמבריק.

האזרים הפתיעו עם שער יתרון בדקה ה-78 כאשר בסיום התקפה יפה אווסו קוואבנה בעט מהאוויר לרשת, אלא שירמי פינו המחליף הצעיר בן ה-18, איזן בשער גדול כשחתך לאמצע ושלח בעיטה נהדרת לרשת. כעבור ארבע דקות צ'וקווזה נלחם על כדור אבוד ליד הרחבה והצליח למסור הצידה לאלקאסר שקבע 1:2. לפני הסיום החלוץ הוסיף שער נוסף בפנדל. היריבה הבאה של ויאריאל תהיה ויאדוליד של שון וייסמן במסגרת הליגה הספרדית כמובן.

ויסנטה איבורה | Serhat Cagdas/Anadolu Agency via Getty Images
טאקפוסה קובו | OZAN KOSE/AFP via Getty Images

צפו בתקציר: מילאן – ספרטה פראג 0:3

הרוסונרי איבדו את המאזן המושלם שלהם העונה ב-3:3 נגד רומא ורצו להוציא עצבים במשחק הביתי. הם עלו ליתרון בדקה ה-24 בסיומה של מתפרצות קטלנית. ברהים דיאס קיבל מסירה מצוינת מזלאטן איברהימוביץ', הטעה את הבלם ובקלילות הבקיע את שערו השני העונה במפעל. בדקה ה-36 החלוץ השבדי היה יכול ואף חייב להבקיע בעצמו. זלאטן הוכשל ברחבה, השופט שרק לפנדל אך הפנומן השבדי בעט רק למשקוף.

במחצית זלאטן קיבל מנוחה והוחלף ברפאל ליאו, והברזילאי היה יכול לכבוש שער מהיר כשהגיע לאחד על אחד מול השוער בפתיחת המחצית השנייה אך בעט על רגליו. סנדרו טונאלי עט על הריבאונד ולא בעט מספיק חזק. בדקה ה-57 אף אחד כבר לא היה יכול לעצור את הברזילאי. דיוגו דאלוט שלח מסירה אדירה עם הפאלש מצד ימין והברזילאי דחק לרשת את ה-0:2. הרוסונרי לא עצרו. דאלוט המשיך לתרום יפה להתקפה והתכבד בשער השלישי אחרי כדור ארוך של אסמאעיל בן נאסר (67)

זלאטן איברהימוביץ' מאוכזב | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images
דיוגו דאלוט ורפאל ליאו חוגגים | Emilio Andreoli/Getty Images

א.א.ק אתונה – לסטר 2:1

ג'יימי וארדי, שלא שותף בניצחון הקודם בליגה האירופית הוכשל בדקה ה- 17 על ידי השוער ולא התקשה מהנקודה הלבנה את שערו השביעי העונה בכל המסגרות. האנגלים לא הסתפקו בזה ורגע לפני הירידה להפסקה הכפילו את היתרון. בדקה ה-39 חאמזה צ'ודהורי בעט חזק מתוך הרחבה אחרי כדור קרן וקבע 0:2. המארחת ביצעה חילוף כפול במחצית ולא ויתרה.

אחד המחליפים, מומר טאנקוביץ', קיבל מסירת עומק נפלאה ובעט בסטייל לרשת בדקה ה-49. על אף היתרון הדחוק, וארדי סיים את חלקו במשחק בדקה ה-70 והוחלף בקלצ'י איהנאצ'ו. במחזור הבא יפגשו האנגלים את בראגה שמושלמת גם היא עם שש נקודות בשני מחזורים.

ג'יימי וארדי חוגג עם שחקני לסטר | Plumb Images/Leicester City FC via Getty Images
ג'יימי וארדי מבקיע בפנדל | Plumb Images/Leicester City FC via Getty Images

תוצאה נוספת

צסק"א מוסקבה – דינמו זאגרב 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי