בעקבות אי הכנסת זהבי לקפריסין: פ.ס.וו הגישה תלונה לאופ"א

ערן זהבי
ערן זהבי | Pestige/Soccrates/Getty Images

אחרי ה-1:2 על אומוניה בליגה האירופית, במועדון "כועסים ומבולבלים" ופנו להתאחדות האירופית בדרישה שכל קבוצות המפעל יישמו את כללי אופ"א על מנת ליצור שוויון. כוכב נבחרת ישראל יפגוש את אלמקייס בראשון

(גודל טקסט)

פ.ס.וו איינדהובן השיגה אתמול (חמישי) בשיניים ניצחון ראשון העונה בשלב הבתים של הליגה האירופית, כאשר השלימה מהפך בדקה ה-90+2 בזכות צמד של דוניל מאלן וגברה 1:2 על אומוניה ניקוסיה. הקבוצה הסתדרה כידוע ללא ערן זהבי, שלא הורשה להיכנס לקפריסין וכבר הביע את מחאתו על כך.

צפו בתקציר ה-1:2 הדרמטי של פ.ס.וו על אומוניה

כזכור, כוכב נבחרת ישראל לא הורשה להיכנס למדינה מכיוון שנדבק בקורונה 14 ימים לפני שחבריו הגיעו לקפריסין – ועל פי החוקים באי השכן, רק מי שעברו 15 ימים מיום הדבקתו יכול להיכנס. הדבר הפך למוזר שבעתיים כששתי בדיקות האחרונות שביצע זהבי הראו כי הוא שלילי לנגיף, בעוד ג'ורדן טזה, חברו לקבוצה, הורשה להיכנס למרות שנמצא חיובי מכיוון שנדבק לפני 17 ימים.

בינתיים, בהולנד מספרים היום כי פ.ס.וו הגישה תלונה רשמית לאופ"א על כך. זהבי כבר התאושש מהקורונה ואף שיחק מול ויטסה ביום ראשון האחרון, אך לאחר מכן הגיע הבלאגן עם הקפריסאים ש"הדהים את המועדון", כך על פי התקשורת ההולנדית. בסיס התלונה של איינדהובן לאופ"א היא שמבחינתם על כל קבוצות הליגה האירופית ליישם את כללי ההתאחדות האירופית בכדי ליצור שוויון בין כולן, ואם לא, מדובר במהלך לא הוגן.

ערן זהבי | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

"כל המועדון כועס ומבולבל בימים האחרונים", נכתב בהולנד, ואף צוין כי חסרונו של זהבי במשחק הורגש, לאחר שפ.ס.וו הגיעה ללא מעט מצבים, לא הצליחה לכבוש ורק בתוספת הזמן השלימה מהפך ונמנעה מאיבוד נקודות.

מאמן איינדהובן, רוג'ר שמידט אמר בסיום המשחק: "לא הצגנו כדורגל מושלם, אבל נלחמנו על הנקודות וזה תמיד רגע מיוחד כשהניצחון מגיע בסיום". כמו כן, הגרמני אישר שזהבי יחזור לשחק ביום ראשון מול דן האג, והחלוץ בן ה-33 יפגוש לדרבי ישראלי את עילאי אלמקייס, חברו למדים הלאומיים (17:40, שידור ישיר בספורט2).

ערן זהבי, סאן מנחם, עילאי אלמקייס
ערן זהבי לצד עילאי אלמקייס בנבחרת ישראל | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי