וייסמן צפוי לפתוח גם נגד קאדיס, ויאדוליד תצרף חלוץ בינואר

שון וייסמן | ויאדוליד, האתר הרשמי

לאחר ההפסד לברצלונה וחג המולד, החלוץ הישראלי וקבוצתו ישובו לליגה וישחקו נגד יריבה ישירה למאבקי התחתית. אנדרה פצוע וזקוק לניתוח. המאמן גונסאלס: "סחטנו אותו עד הרגע האחרון, חייבים כעת חיזוק בהתקפה"

(גודל טקסט)

לאחר שהפסיד לברצלונה ויצא לפגרה קצרה בשל חג המולד, שון וייסמן ישוב מחר (שלישי) לכר הדשא, כאשר ריאל ויאדוליד תתארח אצל קאדיס, למשחק בו הסגולים-לבנים חייבים "לקחת" נקודות.

למעשה, וייסמן תפס מקום של קבע בהרכב של ויאדוליד במשחקים האחרונים, זאת לאחר שפתח את העונה על הספסל של המאמן סרחיו גונסאלס, אך הצליח להתברג בחוד לאחר שכבש צמד נגד אוססונה, כולל שער ניצחון. מי שלא ישחק בתקופה הקרובה בשורות הקבוצה הוא החלוץ מרקוס אנדרה, אשר נפצע וזקוק כעת לניתוח שישבית אותו לתקופה הקרובה.

בעקבות ההיעדרות הצפויה של הברזילאי, מאמן הקבוצה, ביחד עם המנהל המקצועי, מיגל אנחל גומס, אישרו כי הם מתכוונים לצרף חלוץ בחלון ההעברות הקרוב: "כרגע, זו המציאות. אנחנו חייבים להתחזק בחלוץ נוסף. סחטנו את אנדרה עד הרגע האחרון וכרגע הכאבים לא מאפשרים לו לשחק. סרג'י גווארדיולה כשיר למשחק מחר, אבל לא ל-90 דקות. גם חואקין פרננדס לא יהיה בסגל מחר" סיפר המאמן.

אנדרה. שותפו של וייסמן לא כשיר לקאדיס | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

מבחינת הטבלה, ויאדוליד נמצאת מתחת לקו האדום כאשר היא מדורגת 18, ולאחר ההפסדים לריאל מדריד, ברצלונה, אתלטיקו מדריד והתיקו נגד סביליה, כעת היא חוזרת לשחק נגד יריבה ישירה, כשרק 4 נקודות מפרידות בינה לבין קאדיס, שמדורגת 11.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי