מחשב מסלול מחדש? הליגה התאלינדית הוקפאה, קאניוק בצרות

גידי קאניוק | הפייסבוק הרשמי של נאקון ראטצ'אסימה

לפני כשבוע הוא כבש את שער הבכורה שלו בנאקון רצ'אסימה, אלא שכעת הקשר בן ה-27 בבעיה. בשל כניסת הזרים למדינה, חלה עלייה בתחלואה והכדורגל נעצר בגלל הקורונה. כעת ימתין לראות מה עולה בגורלה לפני שיקבל החלטה

(גודל טקסט)

רק לפני שבוע, גידי קאניוק כבש את שער הבכורה שלו במדי נאקון רצ'אסימה התאילנדית בניצחון קבוצתו החדשה 0:2 על ראיונג, אלא שכעת נראה שהפרק של הקשר הישראלי בן ה-27 עשוי להסתיים מהר מהצפוי. קאניוק, שהצטרף לקבוצתו מבוריראם יונייטד במדיה שיחק בחצי העונה החולפת, עשוי שלא להישאר שכן הליגה התאילנדית הוקפאה לחודש הקרוב ועשויה בהחלט שלא להתחדש וזאת בשל נגיף הקורונה.

תאילנד הייתה מהמדינות שהתמודדו בצורה הטובה ביותר מבין מדינות העולם ובטח אסיה עם הנגיף, כשלמשך זמן רב כמעט ולא היה בה חולים, אלא שלאחרונה נראה כי, כניסת זרים למדינה סיבכה אותה שוב ומצב התחלואה עלה.

כזכור, קאניוק היה מבוקש בהפועל תל אביב עוד לפני שחתם על חוזה עד תום העונה ברצ'אסימה. כעת הוא ימתין לראות מה עולה בגורל הליגה בשבועות הקרובים ואז יתברר עתידו. לפני ההרפתקה מעבר לים שיחק קאניוק עונה אחת במשך הפועל חיפה. את הפריצה עשה במדי מכבי פ"ת בה שיחק כשבע שנים (2010-2019) והייתה לו גם תקופה קצרצרה במכבי ת"א.

גידי קאניוק | הפייסבוק הרשמי של נאקון ראטצ'אסימה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי