החיזוק שיציל אותה? הפועל ת"א מעוניינת בגידי קאניוק

בחודרוב חושבים בכובד ראש איך לשדרג את הסגל בינואר בצל הקשיים. הקשר שיעזוב את בוריראם התאלינדית, יקבל הצעה עד תום העונה עם אופציה. גם אולסק על הכוונת. בואטנג מבוקש בצרפת. אבוקסיס יזכה לטקס ביום א'

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב של ניר קלינגר צנחה למקום האחרון אך בחודרוב לא אומרים נואש וכבר מחכים לעשרה בינואר, פתיחת חלון ההעברות, כדי לבצע שינויים בסגל. האדומים בודקים את האפשרויות העומדות בפניהם מעבר לתקציב הדל ושחרורם של מספר שחקנים. למועדון לא פשוט לאתר שחקני רכש ישראלים או זרים שיכולים לשדרג את הקבוצה באופן מיידי.

השם המעניין שעלה על הכוונת הוא גידי קאניוק, הקשר שכפי שפרסמנו אתמול, צפוי לעזוב את קבוצתו התאילנדית בוריראם. בקבוצה ימתינו לחזרתו הרשמית לישראל וינסו לצרפו. קאניוק היה מבוקש בהפועל תל אביב כבר בזמן שאימן את המועדון קובי רפואה. הוא יקבל הצעה לחוזה עד לתום העונה עם אופציה להאריכו. גם ניקו אולסק, קשר וואלבייק שרוצה לעזוב את הולנד, נמצא ברשימת המועמדים.

במקביל, מעמדו של הקשר עמנואל בואטנג מתערער וקבוצה מהליגה השנייה בצרפת מגלה בו עניין. נכון לעכשיו ובשל עידן הקורונה, ההצעה הכספית שהוגשה כלפיו היא נמוכה. מי שיעזבו את הקבוצה בוודאות הם החלוץ לבאן קוטליה והקשר ארמנדו קופר שיגיעו בקרוב לסיכום על התרת החוזה תמורת פיצוי כספי מסתמן שגם החלוץ שחר הירש ששב מפציעה ואינו משחק – ישוחרר. גורם במועדון: "אנחנו בודקים כמה אפשרויות וכרגע שום דבר לא סגור".

בואטנג. בדרך החוצה | לילך וייס

אתמול בערב צפו בבתיהם כל השחקנים והצוות המקצועי במשחקה של היריבה הבאה הפועל באר שבע, שסיימה בתיקו 2:2 נגד הפועל חדרה. נכון לעכשיו שני הפצועים, אדי גוטליב ודני גרופר עדיין אינם כשירים ורק ביומיים הבאים יתברר אם יעמדו לרשות המאמן ניר קלינגר למשחק נגד מחזיקת הגביע, לאחר שנעדרו מההפסד למכבי חיפה.

לפני המשחק, אגב, ייערך טקס מרגש לכבודו של יוסי אבוקסיס שרשם הצלחות גדולות בימיו באדום כשחקן והגיע עם הקבוצה בין היתר לרבע גמר גביע אופ"א ב-2001/02 וזכה עמה בשני גביעים. כמו כן יש לאבוקסיס פרק קצר על הקווים בהפועל בעונת 2012/13.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי