זהבי: "אני לא הולך להאשים אף אחד, זה לא האופי שלי"

צמד של החלוץ לא הספיק לפ.ס.וו, שנכנעה ביוון 4:2 לאולימפיאקוס ותהיה חייבת להבקיע לפחות פעמיים בגומלין. הישראלי משוכנע: "יכולים לעבור אותם". וגם: הטעויות שהכריעו את המשחק וחוסר הניסיון

(גודל טקסט)

ערן זהבי הבקיע אמש (חמישי) צמד והעלה את מאזן השערים שלו בליגה האירופית העונה לארבעה בחמישה משחקים, אולם פ.ס.וו איינדהובן נוצחה 4:2 ביוון על ידי אולימפיאקוס והיא תהיה חייבת להבקיע לפחות שני שערים בגומלין על מנת להעפיל לשמינית הגמר. ההולנדים היו טובים יותר מהמארחים, אבל המשיכו את העונה המאכזבת שלהם. כידוע, קבוצתו של הישראלי הודחה מהגביע ההולנדי על ידי אייאקס, שפתחה פער די משמעותי גם במסגרת הליגה המקומית.

זהבי נשמע מתוסכל בסיום, אך הבהיר כי הוא מאמין שזה אפשרי: "למען האמת, אני מאוד מאוכזב. הרגשנו שאנחנו יותר טובים מהם. להבקיע שני שערים במשחק חוץ זה חשוב ולכן אנחנו עדיין חיוביים. יש לנו את האיכויות לנצח באצטדיון שלנו. כעת חשוב להישאר חיוביים ולשמור על אנרגיה טובה על מנת לתת משחק טוב הרבה יותר טוב בגומלין".

זהבי נשאל האם הוא כועס על חבריו: "לא, זה לא האופי שלי. יש לי ניסיון רב ואני יודע שנלמד מכך. השחקנים שלנו צעירים ועדיין מתפתחים. כמובן שהזמנו את היריב להבקיע את השער השלישי, אבל אני בטוח שנלמד מזה".

על כושרו: "מחופשת החורף אני בעיקר מרגיש טוב יותר מבחינה פיזית. אני מנסה לעזור לקבוצה עם בישולים ושערים, אבל גם מבחינה טקטית. הייתי מרוצה מההופעה שלי מבחינה אישית, אבל כקבוצה אנחנו בהחלט יכולים לשחק הרבה יותר טוב".

זהבי המשיך: "יש לנו הרבה שחקנים צעירים. הם טובים, אבל כדי לזכות בתארים צריך גם ניסיון. זה עדיין אפשרי העונה ואנחנו לא מוותרים על שום דבר. אפילו לא באירופה. הראינו שאנחנו יכולים לשחק טוב. עלינו לצמצם את הטעויות במשחק מול אולימפיאקוס בשבוע הבא. עלינו להמשיך ולבוא לכל משחק עם אנרגיה חיובית. אני משוכנע שנוכל לעשות זאת".

על הטעויות שהכריעו את המשחק: "פרטים קטנים עושים את ההבדל ולא היה לנו מזל. כשספגנו את השער השני, היינו עם עשרה שחקנים על המגרש. עשינו טעויות, אבל אני לא הולך להאשים אף אחד בזה. אנחנו קבוצה ועשינו טעויות, אבל עלינו לדחוף אחד את השני קדימה. אני משוכנע שאנחנו עדיין יכולים להעפיל בשבוע הבא".

אגב, הצמד של זהבי העלה את מאזנו במפעלים האירופיים ל-25 שערים – חמישה פחות ממואנס דאבור שהבקיע אתמול צמד נגד מולה וכבש 30 פעמים. במקום השלישי במלכות השערים הישראלית ניצב ביברס נאתכו עם 21.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי