מכבי חיפה לא לבד: קלאב ברוז' תנסה להחזיר את רפאלוב?

שתי האקסיות של הקשר בתמונה, אך מקורות בבלגיה טוענים: "רפא מאמין שהוא יכול לשחק ברמה הגבוהה ביותר ומעדיף לא לחזור בשלב זה לישראל". קשר אנטורפן ישוב לקבוצה איתה זכה בחמישה תארים?

(גודל טקסט)

עתידו של ליאור רפאלוב על הפרק. אחרי שאתמול פורסם כי מכבי חיפה מעוניינת להחזירו ובכרמל לא הכחישו את הדיווחים, מקורות בתקשורת הבלגית טוענים היום (שלישי) כי אקסית נוספת של קשר אנטוורפן נמצאת בתמונה ועשויה לצרפו. מדובר כמובן בקלאב ברוז', הקבוצה במדיה שיחק הישראלי בהצלחה מרובה במשך שבע שנים וזכה בחמישה תארים.

על פי אותם מקורות, רפאלוב חושב שמוקדם מידי בשבילו לחזור לישראל ומאמין שהוא עדיין יכול לשחק ברמה הגבוהה ביותר. עוד נטען כי הקשר שיסיים בקיץ את חזהו באנטוורפן וטרם קיבל הצעה לחוזה חדש מאושר מאוד בבלגיה, שהפכה לביתו השני והעובדה שלא מופעל עליו לחץ מצד משפחתו עשויה להוביל לכך שהוא יישאר בבלגיה ויעבור לקבוצה אחרת.

לאחרונה הוזכרה גם גנק כאפשרות עבר רפאלוב, אולם כעת מתברר כי בתמונה נמצאת גם ברוז' ובבלגיה טוענים שהכוכב הישראלי עדיין פופולרי מאוד בקרב ראשי הקבוצה והאוהדים. "רפא משחק כדורגל ברמה גבוהה, מכריע משחקים וזכה לאחרונה בנעל הזהב – כך שלא ממש ברור מה אנטוורפן עושה ולמה עדיין לא הוגשה הצעה לחוזה חדש", תהו בבלגיה. "ברוז'? זו אפשרות".

רפאלוב אמנם יחגוג 35 בחודש הבא, אך ביום חמישי האחרון הוא סיים קמפיין אירופי אדיר, במהלכו הוביל את אנטוורפן עם חמישה שערים וארבעה בישולים בשמונה משחקים. הישראלי וקבוצתו סיימו את דרכם בשלב 32 האחרונות לאחר 9:5 לגלאזגו ריינג'רס, כשהקשר היה מעורב ישירות בכל השערים (שני גולים ושלושה בישולים) ואין ספק שהוא נמצא בשיא כושרו.

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | VIRGINIE LEFOUR/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי