מקורביו של רפאלוב: "החליט היכן הוא רוצה לשחק בעונה הבאה"

על פי התקשורת הבלגית, הקשר הלוהט מעדיף להישאר באנטוורפן, אך דורש תגמול הולם עבור יכולתו. בינתיים, שורה של קבוצות לוטשות עיניים אל עבר "רפא", שכבש העונה 13 שערים והוסיף תשעה בישולים

(גודל טקסט)

כחודש וחצי לפני יום הולדתו ה-35, ליאור רפאלוב בשיאו. הקשר כבש ובישל אתמול בניצחון קבוצתו 2:4 על קורטרייק והעלה את מאזנו העונה ל-13 שערים ותשעה בישולים בכל המסגרות. מדהים. בתקשורת הבלגית כצפוי, עוסקים בהרחבה בעתידו של הישראלי המצטיין שיסיים בקיץ את חוזהו באנטוורפן אחרי שלוש שנים וטרם קיבל הצעה להאריך את ההתקשרות.

בית"ר ירושלים, מכבי חיפה, גנק וקלאב ברוז' הן רק חלק מהקבוצות שהוזכרו לאחרונה בהקשר של רפאלוב, כאשר בבלגיה טענו היום (ראשון) ש"מועדונים בלגים נוספים מהשורה הראשונה מעוניינים לצרפו". בתקשורת המקומית הוסיפו כי "רפא חולם לסיים את הקריירה ב-MLS" וטענו ש"מכבי חיפה, הקבוצה בה גדל והחל את הקריירה, ממתינה לו בלהט".

למרות העניין הרב סביבו, נטען שמעבר לארצות הברית וחזרה לישראל עדיין לא על הפרק מבחינת רפאלוב, כאשר מקורביו של השחקן סיפרו לתקשורת המקומית שהוא מעדיף להישאר באנטוורפן. עוד צוין בכתבה שהישראלי לא יסכים לכל הצעה וידרוש תגמול הולם עבור היכולת הגבוהה שלו העונה. אם זה לא יקרה ולא תתקבל בקרוב הצעה שתספק אותו, הוא ייאלץ לחשב מסלול מחדש.

ליאור רפאלוב | DAVID PINTENS/BELGA MAG/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי