"אף אחד לא ישבור אותי": החגיגה שהסעירה את פ.ס.וו איינדהובן

מוחמד איהטארן, חברו לקבוצה של ערן זהבי, כבש שער נדיר ביופיו והעביר מסר ברור למאמנו באמצעות מצלמות הטלוויזיה. בהולנד ביקרו: "בושה". שמידט לא נשאר חייב: "הוא היה יכול לחגוג עם חבריו"

(גודל טקסט)

פ.ס.וו איינדהובן וערן זהבי הביסו אתמול (ראשון) 0:3 את הראקלס ושמרו על המקום השני בליגה ההולנדית בתום המחזור ה-28. החלוץ הישראלי לא מצא את הרשת והוחלף בדקה ה-75, אך הסיפור הגדול של המשחק היה חברו לקבוצה, מוחמד איהטארן, שעלה מהספסל במקום דוניל מאלן, כבש שער מרהיב וגרם לסערה גדולה במועדון בעקבות הדרך בה בחר לחגוג את הביצוע.

אחרי השער, איהטארן בן ה-19, שפתח העונה רק ב-13 משחקי ליגה, רץ למצלמה וצעק "אף אחד לא ישבור אותי", דברים שכוונו ככל הנראה אל עבר מאמנו רוג'ר שמידט. כידוע, איהטארן נחשב לאחד הכישרונות הגדולים בהולנד, אך כאמור הוא לא מצליח למצוא את מקומו תחת המאמן.

"תצטרכו לשאול אותו למה הוא מתכוון", אמר שמידט כשנשאל על החגיגה של איהטארן, "אולי בגלל שהוא רוצה לשחק יותר, לא יודע. הוא היה יכול לחגוג את השער עם חבריו, זו החלטה שלו. אני מסתכל על האימונים ועל בסיס זה אני בוחר הרכב. גאקפו, גצה, זהבי ומאלן מסתדרים היטב".

"מבחינת כישרון ואיכות, יש לאיהטארן את כל מה שצריך כדי להפוך לפנים של פ.ס.וו איינדהובן, אך הכדורגל המודרני כבר לא בנוי רק על יכולות וטכניקה. הפעולה שלו גרמה ליופיו של השער להחוויר. ההתפרצות שלו הייתה בושה לכל הצדדים", ביקרו בחירפות בתקשורת ההולנדית.

הקפטן דנזל דמפריס, שכבש את שער השדה הראשון שלו העונה, התייחס לתקרית: "הוא הבקיע שער גדול ורגשות משתחררים ברגע כזה. הוא עדיין צעיר והכל יצא החוצה. הדבר החשוב זה שהוא הראה את הערך שלו עבור הקבוצה ובזה אני בוחר להתמקד ולא בתגובה שלו לאחר השער".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי